Afnemer: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
k (Tekst vervangen - 'NORA 3.0' door 'NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening')
k (Tekst vervangen - "|Bron=" door "|Heeft bron=")
(6 tussenliggende versies door 4 gebruikers niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
{{Begrip
{{#element:
|Definitie=De persoon of organisatie die een dienst in ontvangst neemt. Dit kan een burger, een (medewerker van een) bedrijf of instelling dan wel een collega binnen de eigen of een andere organisatie zijn.
|Elementtype=Begrip
|Bron=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening katern Strategie
|Term met tooltip toelichten in heel NORA=Ja|Gebruik hoofdletters=Nee
|Vastgesteld in=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
|Vastgesteld in=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
|Gebruik hoofdletters=Nee
|Beschrijving=De persoon of organisatie die een dienst in ontvangst neemt. Dit kan een burger, een (medewerker van een) bedrijf of instelling dan wel een collega binnen de eigen of een andere organisatie zijn.
|Heeft bron=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
}}
}}

Versie van 13 jan 2021 13:57

Onderdeel van
Lijsten & Verwijzingen
Contact
NORA Beheer
nora@ictu.nl
Status
Vastgesteld in NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening


Beschrijving: De persoon of organisatie die een dienst in ontvangst neemt. Dit kan een burger, een (medewerker van een) bedrijf of instelling dan wel een collega binnen de eigen of een andere organisatie zijn.


Bron: Bestand:Nora 3.0 principes voor samenwerking en dienstverlening.pdf
Vastgesteld in: Bestand:Nora 3.0 principes voor samenwerking en dienstverlening.pdf



Wordt op andere pagina's toegelicht met een 'tooltip': Ja