Baseline: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
k (Tekst vervangen - 'NORA 3.0' door 'NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening')
(Toegevoegde toelichting (uit Katern Samenwerking en Dienstverlening))
Regel 1: Regel 1:
{{Begrip
{{Begrip
|Definitie=Een gemeenschappelijk normenstelsel binnen een organisatie, waaruit passende maatregelen kunnen worden afgeleid.
|Bron=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
|Definitie=Een gemeenschappelijk normenstelsel binnen een organisatie, waaruit passende maatregelen kunnen worden afgeleid. Een type baseline is de baseline kwaliteit, dat wil zeggen een organisatiebreed normenkader waarin de organisatie ook alle concrete maatregelen beschrijft die de kwaliteit van de diensten waarborgen.
|Toelichting=Denk bijvoorbeeld aan normen en maatregelen op het gebied van informatiebeveiliging, de toegankelijkheid van de dienst, het meten en verbeteren van klanttevredenheid en standaardisatie op het gebied van informatie-uitwisseling.
|Vastgesteld in=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
|Vastgesteld in=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
|Gebruik hoofdletters=Nee
|Gebruik hoofdletters=Nee
}}
}}

Versie van 18 feb 2015 18:39

Onderdeel van
Lijsten & Verwijzingen
Contact
NORA Beheer
nora@ictu.nl
Status
Vastgesteld in NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening


Beschrijving:


Bron:
Vastgesteld in: Bestand:Nora 3.0 principes voor samenwerking en dienstverlening.pdf
Toelichting: Denk bijvoorbeeld aan normen en maatregelen op het gebied van informatiebeveiliging, de toegankelijkheid van de dienst, het meten en verbeteren van klanttevredenheid en standaardisatie op het gebied van informatie-uitwisseling.


Wordt op andere pagina's toegelicht met een 'tooltip': Nee