Frontoffice: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(eerste opzet, verplaatst van het katern.)
 
k (Naar archief geplaatst)
 
(Een tussenliggende versie door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
{{Archief}}
{Hier komt een inleidende tekst}
{Hier komt een inleidende tekst}


Regel 18: Regel 20:
}}
}}
Klik op de naam van een afgeleid principe om te achterhalen welk basispricipe hieraan ten grondslag ligt.
Klik op de naam van een afgeleid principe om te achterhalen welk basispricipe hieraan ten grondslag ligt.
[[Categorie:Historie]]

Huidige versie van 18 sep 2019 om 14:12


NB: Deze pagina maakt deel uit van de Historie van de NORA en kan verouderde informatie bevatten!'



{Hier komt een inleidende tekst}

Frontoffice[bewerken]

{Hier komt een korte beschrijving van frontoffice, die ook in de begrippenlijst komt}

Inhoudsopgave[bewerken]

Principes voor een front-office[bewerken]

Als de frontoffice één gezicht wil zijn voor de burger, moet zij op de hoogte zijn van wat er aan producten te leveren is. Daarnaast moet ze doelmatig zijn, zònder de kwaliteit voor (groepen) burgers te verminderen of diensten onbereikbaar te maken. De onderstaande principes zijn daarom in het bijzonder bij de front-office relevant.

"Afgeleid principe"Toelichting implicaties
Aanvullend kanaal
Afnemer heeft inzage
Bundeling van diensten
Eenmalige uitvraag
Gelijkwaardig resultaat ongeacht kanaal
No wrong door
Persoonlijke benadering
Perspectief gebruiker
Positioneer de dienst
Transparante dienstverlening
Voorkeurskanaal internet

Klik op de naam van een afgeleid principe om te achterhalen welk basispricipe hieraan ten grondslag ligt.