Vastleggen betrokken rollen Contractmanagement en Service Level Management

Uit NORA Online
ISOR:Bij SLA’s en DAP betrokken rollen Contractmanagement Service Level Management zijn vastgelegd /
Versie door Hasan ALkhatib (overleg | bijdragen) op 16 nov 2021 om 12:45 (aanpassing naar versie 2.1)
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Versie 2.0 van 25 januari 2021 van de BIO Thema-uitwerking Huisvesting Informatievoorzieningen is vervangen door versie 2.1 van 29 oktober 2021.
De wijzigingen betreffen met name de uniformering van objectdefinities en objectnamen in en tussen BIO Thema-uitwerkingen.
Versie 2.1 in PDF-formaat is op de website CIP-overheid/producten gepubliceerd.
Logo ISOR normen (een hangslot met de tekst ISOR norm)

Stelling

De bij Service Level Agreements (SLA’s) en Dossier Afspraken en Procedures (DAP’s) betrokken rollen Contractmanagement en Service Level Management zijn vastgelegd.


Bovenliggende principe(s)

Deze norm realiseert het principe Contractmanagement via de conformiteitsindicator Overeenkomsten.

Grondslag

De grondslag voor dit principe is CIP-netwerk