Interactiestrategie

Uit NORA Online
Versie door Eveliengentis (overleg | bijdragen) op 5 sep 2019 om 12:01 (Zin toegevoegd op verzoek van Ludwina en NL DIGIbeter andere schrijfwijze)
Naar navigatie springen Naar zoeken springen




Eigenschappen

BeschrijvingDe overheid heeft een interactiestrategie opgesteld om informatie en dienstverlening begrijpelijk en toegankelijk te maken voor burgers en ondernemers. In de interactiestrategie staan de gemeenschappelijke uitgangspunten en afspraken om ervoor te zorgen dat wat mensen verwachten in hun contact met de overheid – vertrouwen, een persoonlijke benadering en gemak – centraal staat. Deze gemeenschappelijke benadering van interactiedenken maakt het mogelijk om een transitie in te zetten richting overheidsinteractie op basis van klantbehoeften.
ToelichtingDe interactiestrategie is onderdeel van de agenda van de digitale overheid NL DIGIbeter.
Externe verwijzinghttps://www.digitaleoverheid.nl/overzicht-van-alle-onderwerpen/toegankelijkheid/interactiestrategie/
Laag binnen vijflaagsmodel0, 1

Relaties

VertrekpuntRelatieEindpunten

Afgeleide relaties

VertrekpuntRelatieEindpunt