Interactiestrategie

Uit NORA Online
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
De printervriendelijke versie wordt niet langer ondersteund en kan weergavefouten bevatten. Werk uw browserbladwijzers bij en gebruik de gewone afdrukfunctie van de browser.



Eigenschappen

BeschrijvingDe overheid heeft een interactiestrategie opgesteld om informatie en dienstverlening begrijpelijk en toegankelijk te maken voor burgers en ondernemers. In de interactiestrategie staan de gemeenschappelijke uitgangspunten en afspraken om ervoor te zorgen dat wat mensen verwachten in hun contact met de overheid – vertrouwen, een persoonlijke benadering en gemak – centraal staat. Deze gemeenschappelijke benadering van interactiedenken maakt het mogelijk om een transitie in te zetten richting overheidsinteractie op basis van klantbehoeften.
ToelichtingDe interactiestrategie is onderdeel van de agenda van de digitale overheid NL DIGIbeter.
Externe verwijzinghttps://www.digitaleoverheid.nl/overzicht-van-alle-onderwerpen/toegankelijkheid/interactiestrategie/
OrganisatieBZK
Laag binnen vijflaagsmodel1
Status actualiteitActueel
Publicatiedatum2017/12/31

Relaties

VertrekpuntRelatieEindpunten

Afgeleide relaties

VertrekpuntRelatieEindpunt