Kanaal: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(Bron toegevoegd (lege bron in Katern Samenwerking, dus bron = katern Samenwerking))
(Woordje 'e-mail' verwijderd en toelichting toegevoegd uit Samenwerking & Dienstverlening - Kanaal en vorm zijn in S&D apart gehaald, 'e-mail' was daarmee in tegenspraak)
Regel 1: Regel 1:
{{Begrip
{{Begrip
|Definitie=Communicatiekanaal dat bij de dienstverlening wordt gebruikt, b.v. telefoon, e-mail, internet, loket
|Definitie=Communicatiekanaal dat bij de dienstverlening wordt gebruikt. Elk kanaal kent verschillende vormen waarin informatie kan worden gedeeld.  
|Bron=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
|Bron=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
|Vastgesteld in=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
|Vastgesteld in=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
|Gebruik hoofdletters=Nee
|Gebruik hoofdletters=Nee
<br />
|Toelichting=Voorbeelden van kanalen zijn internet, post, telefonie, persoonlijk contact en televisie.Voorbeelden van vormen zijn website, e-mail, elektronisch bericht, brief, formulier, mailing, gesprek met callcenter, baliebezoek, huisbezoek en voorlichtingsfilm.
}}
}}

Versie van 18 feb 2015 19:21

Onderdeel van
Lijsten & Verwijzingen
Contact
NORA Beheer
nora@ictu.nl
Status
Vastgesteld in NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening


Beschrijving:


Bron:
Vastgesteld in: Bestand:Nora 3.0 principes voor samenwerking en dienstverlening.pdf
Toelichting: Voorbeelden van kanalen zijn internet, post, telefonie, persoonlijk contact en televisie.Voorbeelden van vormen zijn website, e-mail, elektronisch bericht, brief, formulier, mailing, gesprek met callcenter, baliebezoek, huisbezoek en voorlichtingsfilm.


Wordt op andere pagina's toegelicht met een 'tooltip': Nee