Kanaal: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
(Woordje 'e-mail' verwijderd en toelichting toegevoegd uit Samenwerking & Dienstverlening - Kanaal en vorm zijn in S&D apart gehaald, 'e-mail' was daarmee in tegenspraak) |
k (Tekst vervangen - "{{Begrip |Definitie=" door "{{#element: |Elementtype=Begrip |Term met tooltip toelichten in heel NORA=Ja |Beschrijving=") |
||
Regel 1: | Regel 1: | ||
{{Begrip | {{#element: | ||
| | |Elementtype=Begrip | ||
|Term met tooltip toelichten in heel NORA=Ja | |||
|Beschrijving=Communicatiekanaal dat bij de dienstverlening wordt gebruikt. Elk kanaal kent verschillende vormen waarin informatie kan worden gedeeld. | |||
|Bron=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening | |Bron=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening | ||
|Vastgesteld in=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening | |Vastgesteld in=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening |
Versie van 8 mei 2020 19:53
- Onderdeel van
- Lijsten & Verwijzingen
- Contact
- NORA Beheer
- nora@ictu.nl
- Status
- Vastgesteld in NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
Beschrijving: Communicatiekanaal dat bij de dienstverlening wordt gebruikt. Elk kanaal kent verschillende vormen waarin informatie kan worden gedeeld.
Bron:
Vastgesteld in: Bestand:Nora 3.0 principes voor samenwerking en dienstverlening.pdf
Toelichting: Voorbeelden van kanalen zijn internet, post, telefonie, persoonlijk contact en televisie.Voorbeelden van vormen zijn website, e-mail, elektronisch bericht, brief, formulier, mailing, gesprek met callcenter, baliebezoek, huisbezoek en voorlichtingsfilm.
Wordt op andere pagina's toegelicht met een 'tooltip': Ja