Kanaal: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Ga naar: navigatie, zoeken
(Bron toegevoegd (lege bron in Katern Samenwerking, dus bron = katern Samenwerking))
(Woordje 'e-mail' verwijderd en toelichting toegevoegd uit Samenwerking & Dienstverlening - Kanaal en vorm zijn in S&D apart gehaald, 'e-mail' was daarmee in tegenspraak)
Regel 1: Regel 1:
 
{{Begrip
 
{{Begrip
|Definitie=Communicatiekanaal dat bij de dienstverlening wordt gebruikt, b.v. telefoon, e-mail, internet, loket
+
|Definitie=Communicatiekanaal dat bij de dienstverlening wordt gebruikt. Elk kanaal kent verschillende vormen waarin informatie kan worden gedeeld.  
 
|Bron=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
 
|Bron=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
 
|Vastgesteld in=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
 
|Vastgesteld in=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
 
|Gebruik hoofdletters=Nee
 
|Gebruik hoofdletters=Nee
 +
<br />
 +
|Toelichting=Voorbeelden van kanalen zijn internet, post, telefonie, persoonlijk contact en televisie.Voorbeelden van vormen zijn website, e-mail, elektronisch bericht, brief, formulier, mailing, gesprek met callcenter, baliebezoek, huisbezoek en voorlichtingsfilm.
 
}}
 
}}

Versie van 18 feb 2015 om 19:21

Tekening van boek met a en z er op
Onderdeel van Begrippenkader NORANederlandse Overheid Referentie Architectuur


Beschrijving:

Bron:
Vastgesteld in: NORANederlandse Overheid Referentie Architectuur 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
Toelichting: Voorbeelden van kanalen zijn internet, post, telefonie, persoonlijk contact en televisie.Voorbeelden van vormen zijn website, e-mail, elektronisch bericht, brief, formulier, mailing, gesprek met callcenter, baliebezoek, huisbezoek en voorlichtingsfilm.


Wordt op andere pagina's toegelicht met een 'tooltip': Nee