Kanaal: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
k (Tekst vervangen - "{{Begrip |Definitie=" door "{{#element: |Elementtype=Begrip |Term met tooltip toelichten in heel NORA=Ja |Beschrijving=") |
k (Tekst vervangen - "|Bron=" door "|Heeft bron=") |
||
Regel 3: | Regel 3: | ||
|Term met tooltip toelichten in heel NORA=Ja | |Term met tooltip toelichten in heel NORA=Ja | ||
|Beschrijving=Communicatiekanaal dat bij de dienstverlening wordt gebruikt. Elk kanaal kent verschillende vormen waarin informatie kan worden gedeeld. | |Beschrijving=Communicatiekanaal dat bij de dienstverlening wordt gebruikt. Elk kanaal kent verschillende vormen waarin informatie kan worden gedeeld. | ||
| | |Heeft bron=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening | ||
|Vastgesteld in=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening | |Vastgesteld in=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening | ||
|Gebruik hoofdletters=Nee | |Gebruik hoofdletters=Nee |
Huidige versie van 13 jan 2021 om 13:57
- Onderdeel van
- Lijsten & Verwijzingen
- Contact
- NORA Beheer
- nora@ictu.nl
- Status
- Vastgesteld in NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
Beschrijving: Communicatiekanaal dat bij de dienstverlening wordt gebruikt. Elk kanaal kent verschillende vormen waarin informatie kan worden gedeeld.
Bron: Bestand:Nora 3.0 principes voor samenwerking en dienstverlening.pdf
Vastgesteld in: Bestand:Nora 3.0 principes voor samenwerking en dienstverlening.pdf
Toelichting: Voorbeelden van kanalen zijn internet, post, telefonie, persoonlijk contact en televisie.Voorbeelden van vormen zijn website, e-mail, elektronisch bericht, brief, formulier, mailing, gesprek met callcenter, baliebezoek, huisbezoek en voorlichtingsfilm.
Wordt op andere pagina's toegelicht met een 'tooltip': Ja