Kanaal

Uit NORA Online
Versie door JorisBot (overleg | bijdragen) op 13 jan 2021 om 13:57 (Tekst vervangen - "|Bron=" door "|Heeft bron=")
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
De printervriendelijke versie wordt niet langer ondersteund en kan weergavefouten bevatten. Werk uw browserbladwijzers bij en gebruik de gewone afdrukfunctie van de browser.
Onderdeel van
Lijsten & Verwijzingen
Contact
NORA Beheer
nora@ictu.nl
Status
Vastgesteld in NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening


Beschrijving: Communicatiekanaal dat bij de dienstverlening wordt gebruikt. Elk kanaal kent verschillende vormen waarin informatie kan worden gedeeld.


Bron: Bestand:Nora 3.0 principes voor samenwerking en dienstverlening.pdf
Vastgesteld in: Bestand:Nora 3.0 principes voor samenwerking en dienstverlening.pdf
Toelichting: Voorbeelden van kanalen zijn internet, post, telefonie, persoonlijk contact en televisie.Voorbeelden van vormen zijn website, e-mail, elektronisch bericht, brief, formulier, mailing, gesprek met callcenter, baliebezoek, huisbezoek en voorlichtingsfilm.


Wordt op andere pagina's toegelicht met een 'tooltip': Ja