Klantbeeld: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(|Vastgesteld in=NORA 3.0)
k (Tekst vervangen - "|Bron=" door "|Heeft bron=")
 
(3 tussenliggende versies door 3 gebruikers niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
{{Begrip
{{#element:
|Definitie=Een overzicht van de voorkeuren en behoeften van de klant op basis van geagregeerde klancontactinformatie
|Elementtype=Begrip
|Vastgesteld in=NORA 3.0
|Term met tooltip toelichten in heel NORA=Ja
|Beschrijving=Een overzicht van de voorkeuren en behoeften van de klant op basis van geagregeerde klancontactinformatie
|Heeft bron=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
|Vastgesteld in=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
|Gebruik hoofdletters=Nee
|Gebruik hoofdletters=Nee
}}
}}

Huidige versie van 13 jan 2021 om 13:57

Onderdeel van
Lijsten & Verwijzingen
Contact
NORA Beheer
nora@ictu.nl
Status
Vastgesteld in NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening


Beschrijving: Een overzicht van de voorkeuren en behoeften van de klant op basis van geagregeerde klancontactinformatie


Bron: Bestand:Nora 3.0 principes voor samenwerking en dienstverlening.pdf
Vastgesteld in: Bestand:Nora 3.0 principes voor samenwerking en dienstverlening.pdf



Wordt op andere pagina's toegelicht met een 'tooltip': Ja