Kwaliteit

Uit NORA Online
Versie door RWNeeleman (overleg | bijdragen) op 25 jun 2020 om 11:55 (Tekstuele correctie)
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Naar navigatie springen Naar zoeken springen

Eigenschappen

BeschrijvingWelke aspecten zijn van belang bij het verhogen van de kwaliteit van wet- en regelgeving en alle daarop gebaseerde artefacten?
Status actualiteitActueel

Relaties

VertrekpuntRelatieEindpunten
KwaliteitIs onderdeel van

Afgeleide relaties

VertrekpuntRelatieEindpunt
Begrijpelijkheid / leesbaarheid (Aspect van regelbeheer)Is relevant binnenKwaliteit
Consistentie (Aspect van regelbeheer) (Aspect van regelbeheer)Is relevant binnenKwaliteit
Eenduidigheid (Aspect van regelbeheer)Is relevant binnenKwaliteit
Logische kwaliteit (Aspect van regelbeheer)Is relevant binnenKwaliteit
Menselijke maat (Aspect van regelbeheer)Is relevant binnenKwaliteit
Rekenkundige kwaliteit (Aspect van regelbeheer)Is relevant binnenKwaliteit
Wetstechnische kwaliteit (Aspect van regelbeheer)Is relevant binnenKwaliteit
Aftappen bezwaar en beroep (Maatregel)RealiseertKwaliteit
Analyse-omgeving (Maatregel)RealiseertKwaliteit
Verzamelen feedback (Maatregel)RealiseertKwaliteit