Kwaliteitsdoelen: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(correctie csv)
(met bovenliggende kernwaarden en onderliggende architectuurprincipes)
Regel 8: Regel 8:
  |?=Naam doel
  |?=Naam doel
  |?Beschrijving
  |?Beschrijving
|?-Motiveert=Bovenliggende Kernwaarde
|?-Realiseert=Onderliggende Architectuurprincipes
  |format=csv
  |format=csv
  |limit=200
  |limit=200
Regel 20: Regel 22:
  |?=Naam doel
  |?=Naam doel
  |?Beschrijving
  |?Beschrijving
|?-Motiveert=Bovenliggende Kernwaarde
|?-Realiseert=Onderliggende Architectuurprincipes
  |format=sortable wikitable
  |format=sortable wikitable
  |link=all
  |link=all

Versie van 5 okt 2021 15:57

In de Publieke review Kernwaarden van Dienstverlening en bijbehorende Kwaliteitsdoelen en Architectuurprincipes van oktober 2021 zijn Doelen gedefinieerd als: Gewenste kenmerken van overheidsdienstverlening vanuit het perspectief van de wensen van de samenleving, de burgers en bedrijven..

De NORA Doelen komen voort uit de vijf Kernwaarden van Dienstverlening en zijn de logische gevolgtrekking van die kernwaarden: Als de Dienstverlening Toekomstgericht moet zijn, wat betekent dat dan?

Alle NORA Doelen in Concept[bewerken]

De volgende doelen maken onderdeel uit van de publieke review:

(Download alle doelen met beschrijving als csv)