NORA Beheer: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(toegankelijkheidsverklaring toegevoegd)
(u in je veranderd conform schrijfwijzer nora, mailadressen als maillink met vast subject (handiger terugvinden en signaleren in mailbox))
Regel 19: Regel 19:
NORA streeft naar volledige compliancy met [[Digitoegankelijk (EN 301 549 met WCAG 2.0)]] en andere alle toepasselijke [[Lijst_Open_Standaarden_voor_Pas_Toe_of_Leg_Uit|verplichte open standaarden]].
NORA streeft naar volledige compliancy met [[Digitoegankelijk (EN 301 549 met WCAG 2.0)]] en andere alle toepasselijke [[Lijst_Open_Standaarden_voor_Pas_Toe_of_Leg_Uit|verplichte open standaarden]].


Loopt u tegen een toegankelijkheidsprobleem aan? Of heeft u een vraag of opmerking over toegankelijkheid?<br />
Loop je tegen een toegankelijkheidsprobleem aan? Of heb je een vraag of opmerking over toegankelijkheid?<br />
Neem dan contact op via [mailto:nora@ictu.nl nora@ictu.nl].
Neem dan contact op via {{maillink|to=nora@ictu.nl|subject=toegankelijkheidsprobleem noraonline.nl|linktekst=nora@ictu.nl}}.
* Doorgaans krijgt u binnen enkele uren antwoord op uw vraag.
* Doorgaans krijg je binnen enkele uren antwoord op uw vraag.
* We informeren u over de voortgang en de uitkomst.
* We informeren je over de voortgang en de uitkomst.
* Binnen 3 weken is uw verzoek afgehandeld.
* Binnen 3 weken is het verzoek afgehandeld.


<p>Bent u niet tevreden met de manier waarop uw vraagis behandeld? Of hebben we niet op tijd gereageerd?<br />
<p>Ben je niet tevreden met de manier waarop je vraag is behandeld? Of hebben we niet op tijd gereageerd?<br />
Dan kunt u een klacht indienen via [mailto:eric.brouwer@ictu.nl eric.brouwer@ictu.nl]. Desgewenst kunt u [https://www.nationaleombudsman.nl/klacht-indienen/uw-klacht contact opnemen met de Nationale Ombudsman].
Dan kun je een klacht indienen via {{maillink|to=eric.brouwer@ictu.nl|linktekst=eric.brouwer@ictu.nl|subject=klacht noraonline}}. En waar nodig ook [https://www.nationaleombudsman.nl/klacht-indienen/uw-klacht contact opnemen met de Nationale Ombudsman].
===Toegankelijkheidsverklaring===
===Toegankelijkheidsverklaring===
De actuele toegankelijkheidsverklaring is te vinden op [https://www.toegankelijkheidsverklaring.nl/register/3038 Toegankelijkheidsverklaring.nl]
De actuele toegankelijkheidsverklaring is te vinden op [https://www.toegankelijkheidsverklaring.nl/register/3038 Toegankelijkheidsverklaring.nl]


{{#widget:Toegankelijkheid}}
{{#widget:Toegankelijkheid}}

Versie van 23 okt 2020 10:42

Contact met NORA Beheer
Foto van NORA Beheerteam van februari 2020, met v.l.n.r. Joris Dirks, Marieke Vos, Eric Brouwer.
nora@ictu.nl
twitter:@NORArchitectuur
→ tel. nr. +31629099131 (Marieke Vos)
→ tel. nr. +31621137505 (Anita Langenacker)

NORA wordt in opdracht van het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties beheerd door ICTU, het beheerteam NORA.

NORA beheer zorgt voor publicatie middels NORAonline.nl, drukwerk en bijeenkomsten. NORA beheer bewaakt de inhoud van NORA en verbindt NORA met de gebruikers. Dit in overleg met de NORA Gebruikersraad.

Wil je meer weten over NORA? Neem dan contact op met de beheerders via nora@ictu.nl

Medewerkers van het kernteam NORA Beheer & Doorontwikkeling zijn:

  • Wendy Pragt, community manager, 0621137378
  • Eric Brouwer (projectleider), 0625081006
  • Joris Dirks (technisch beheer / overerving)
  • Sandra van Dalen, secretaris NORA Gebruikersraad, tel. 0652896945
  • Marieke Vos, community manager, (afwezig van juli t/m oktober 2020)

zie verder[bewerken]

Toegankelijkheid[bewerken]

NORA streeft naar volledige compliancy met Digitoegankelijk (EN 301 549 met WCAG 2.1) en andere alle toepasselijke verplichte open standaarden.

Loop je tegen een toegankelijkheidsprobleem aan? Of heb je een vraag of opmerking over toegankelijkheid?
Neem dan contact op via nora@ictu.nl.

  • Doorgaans krijg je binnen enkele uren antwoord op uw vraag.
  • We informeren je over de voortgang en de uitkomst.
  • Binnen 3 weken is het verzoek afgehandeld.

Ben je niet tevreden met de manier waarop je vraag is behandeld? Of hebben we niet op tijd gereageerd?
Dan kun je een klacht indienen via eric.brouwer@ictu.nl. En waar nodig ook contact opnemen met de Nationale Ombudsman.

Toegankelijkheidsverklaring[bewerken]

De actuele toegankelijkheidsverklaring is te vinden op Toegankelijkheidsverklaring.nl

Het toegankelijkheidslabel van NORA online. Volg de link voor de toegankelijke versie van dit label.