NORA Gebruikersraad/2018-11-29: verschil tussen versies
(Aanpassing nieuwe data) |
(Toevoeging inhoud agendapunten) |
||
Regel 18: | Regel 18: | ||
''Dit agendaonderdeel is '''ter discussie''''' n.a.v. onderstaande presentatie | ''Dit agendaonderdeel is '''ter discussie''''' n.a.v. onderstaande presentatie | ||
→{{bestand met info|Opzet bestaan en werking GR in 2019.pdf| Presentatie opzet, bestaan en werking gebruikersraad}}. | →{{bestand met info|Opzet bestaan en werking GR in 2019.pdf| Presentatie opzet, bestaan en werking gebruikersraad}}. | ||
+ | '' Doel van dit agendapunt is te komen tot een praktische invulling van de functie van de gebruikersraad, n.l.: Thema's en prioriteiten benoemen voor 2019/ 2020. Dit zijn prioriteiten die in aanmerking komen voor in eerste instantie ruggenspraak met achterban/ direct report/ leidinggevende van het gebruikersraadslid. En in tweede instantie mogelijkerwijs als opdracht richting project voor verdere uitwerking/ financiering.'' | ||
==(16.45 uur) Voorstel nieuwe data gebruikersraad 2019== | ==(16.45 uur) Voorstel nieuwe data gebruikersraad 2019== | ||
*Dinsdag 29 januari 2019 van 15.30 uur tot 17.30 uur met borrel | *Dinsdag 29 januari 2019 van 15.30 uur tot 17.30 uur met borrel |
Versie van 22 nov 2018 15:40
NORA Gebruikersdag 29-11-2018 |
---|
Ronde 3 (16.00-17.00 uur) |
→Impressie volledige middag |
Deze middag kende drie ronden van parallelsessies. Van alle sessies is een sfeerimpressie met foto's, presentatie(s) en vervolgacties gepubliceerd.
Een impressie van de dag en links naar alle sessies is te vinden op Presentaties, impressie en vervolgstappen van NORA Gebruikersdag 29 november 2018 gepubliceerd.
- Contact
- NORA Beheer
- Alleen toegankelijk voor leden via een outlookverzoek. Interesse om lid te worden? Neem even contact op met de secretaris nora@ictu.nl
- Status
Bijeenkomst van NORA Gebruikersraad op donderdag 29 november 2018, 16.00-17.00 uur, locatie: The Hague Security Delta (HSD) Adres:Wilhelmina van Pruisenweg 104, 2595 AN Den Haag.
Doel: Inhoudelijke besluitvorming, visievorming, knelpunten benoemen.
Doelgroep: Leden van de NORA Gebruikersraad (architecturen & stakeholders).
Aanmelden: Alleen toegankelijk voor leden via een outlookverzoek. Interesse om lid te worden? Neem even contact op met de secretaris nora@ictu.nl.
(16.00 uur) Opening en mededelingen[bewerken]
(16.05 uur) Verslag en besluiten gebruikersraad 18/09 2018[bewerken]
Dit agendaonderdeel is ter informatie.
(16.10 uur) Verdere discussie over de opzet, bestaan en werking gebruikersraad[bewerken]
Dit agendaonderdeel is ter discussie n.a.v. onderstaande presentatie → Presentatie opzet, bestaan en werking gebruikersraad (PDF, 527 kB). Doel van dit agendapunt is te komen tot een praktische invulling van de functie van de gebruikersraad, n.l.: Thema's en prioriteiten benoemen voor 2019/ 2020. Dit zijn prioriteiten die in aanmerking komen voor in eerste instantie ruggenspraak met achterban/ direct report/ leidinggevende van het gebruikersraadslid. En in tweede instantie mogelijkerwijs als opdracht richting project voor verdere uitwerking/ financiering.
(16.45 uur) Voorstel nieuwe data gebruikersraad 2019[bewerken]
- Dinsdag 29 januari 2019 van 15.30 uur tot 17.30 uur met borrel
- Dinsdag 26 maart 2019 van 15.30 uur tot 17.30 uur met borrel
- Dinsdag 28 mei 2019 van 10.00 uur tot 13.00 inclusief lunch. Met daarna de NORA gebruikersdag.
- Dinsdag 17 september 2019 van 15.30 uur tot 17.30 uur met borrel
- Donderdag 28 november 2019 10.00 uur tot 13.00 uur inclusief lunch. Met daarna de NORA gebruikersdag.