Online dispute resolution system: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(leesbaarheid)
(categoriewissel in elementtype bekrachtigd)
 
(Een tussenliggende versie door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
 
{{#Element:
{{#Element:
|Elementtype=Bouwsteen Internationaal
|Elementtype=Bouwsteen Internationaal
|Afbeelding=ODR.png
|Afbeelding=ODR.jpg
|Beschrijving=Het doel van de ODR DSI van [[Connecting Europe Facility (CEF)|CEF]] is een online platform voor het behandelen van conflicten tussen consumenten en bedrijven uit grensoverschrijdende handel. Dit is een wettelijke verplichting onder 2013/524/EU, die geldt per 9 januari 2016. een voorwaarde van Directive 2013/11/EU, de nationale alternative dispute resolution (ADR) systemen,moeten dan interoperabel zijn en een online portaal opgezet en getest.  
|Beschrijving=Het doel van de ODR DSI van [[Connecting Europe Facility (CEF)|CEF]] is een online platform voor het behandelen van conflicten tussen consumenten en bedrijven uit grensoverschrijdende handel. Dit is een wettelijke verplichting onder 2013/524/EU, die geldt per 9 januari 2016. een voorwaarde van Directive 2013/11/EU, de nationale alternative dispute resolution (ADR) systemen,moeten dan interoperabel zijn en een online portaal opgezet en getest.  


Een succesvolle pilot werd afgerond in oktober 2013 en juni 2014. Deze DSI heeft dan ook een zeer hoge volwassenheid. De call voor deze DSI sluit op 15 maart 2016, en met een duur van 18 maanden zou dit werkpakket eind 2017 afgerond moeten zijn.
Een succesvolle pilot werd afgerond in oktober 2013 en juni 2014. Deze DSI heeft dan ook een zeer hoge volwassenheid. De call voor deze DSI sluit op 15 maart 2016, en met een duur van 18 maanden zou dit werkpakket eind 2017 afgerond moeten zijn.
|Externe verwijzing=https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=EN
|Externe verwijzing=https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=EN
|Is gerelateerd aan=Connecting Europe Facility (CEF),  
|Is gerelateerd aan=Connecting Europe Facility (CEF),
}}
}}

Huidige versie van 26 okt 2016 om 13:41




Beschrijving[bewerken]

Het doel van de ODR DSI van CEF is een online platform voor het behandelen van conflicten tussen consumenten en bedrijven uit grensoverschrijdende handel. Dit is een wettelijke verplichting onder 2013/524/EU, die geldt per 9 januari 2016. een voorwaarde van Directive 2013/11/EU, de nationale alternative dispute resolution (ADR) systemen,moeten dan interoperabel zijn en een online portaal opgezet en getest.

Een succesvolle pilot werd afgerond in oktober 2013 en juni 2014. Deze DSI heeft dan ook een zeer hoge volwassenheid. De call voor deze DSI sluit op 15 maart 2016, en met een duur van 18 maanden zou dit werkpakket eind 2017 afgerond moeten zijn.



Informatie[bewerken]

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=EN

Relaties[bewerken]

VertrekpuntRelatieEindpunten
Online dispute resolution systemIs gerelateerd aan

Afgeleide relaties

VertrekpuntRelatieEindpunt