Sturing en verantwoordelijkheid: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
(pagina versimpeld door gebruik sjabloon) |
|||
Regel 1: | Regel 1: | ||
− | + | {{cluster}} | |
− | |||
− | {{ | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Versie van 2 apr 2015 22:36
Afgeleide principes bij dit cluster:
- AP27: Eén organisatie is verantwoordelijk en aanspreekbaar voor de dienst
- AP28: Dienstverlener en afnemer hebben afspraken vastgelegd over de levering van de dienst
- AP29: De dienstverlener draagt zelf de consequenties wanneer de dienst afwijkt van afspraken en standaarden.
- AP30: De wijze waarop een dienst geleverd is, kan worden verantwoord
- AP31: De kwaliteit van de dienst wordt bestuurd op basis van cyclische terugkoppeling.
- AP32: Sturing op de kwaliteit van de dienst is verankerd op het hoogste niveau van de organisatie
- AP33: De dienst voldoet aan de baseline kwaliteit.
- AP34: De dienstverlener legt verantwoording af over de mate van control, in overleg met de afnemer.
Vervallen of vervangen principes bij dit cluster:
- AP27: Eén organisatie is verantwoordelijk en aanspreekbaar voor de dienst
- AP28: Dienstverlener en afnemer hebben afspraken vastgelegd over de levering van de dienst
- AP29: De dienstverlener draagt zelf de consequenties wanneer de dienst afwijkt van afspraken en standaarden.
- AP30: De wijze waarop een dienst geleverd is, kan worden verantwoord
- AP31: De kwaliteit van de dienst wordt bestuurd op basis van cyclische terugkoppeling.
- AP32: Sturing op de kwaliteit van de dienst is verankerd op het hoogste niveau van de organisatie
- AP33: De dienst voldoet aan de baseline kwaliteit.
- AP34: De dienstverlener legt verantwoording af over de mate van control, in overleg met de afnemer.