Themasessie Architectuur bij Toezicht en Inspecties: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(binnen ipv in ivm begrip in een organisatie)
(dummyedit om wijzigingen goed te krijgen)
Regel 5: Regel 5:
|Tijd=
|Tijd=
|Doel=Kennismaken en inventarisatie van behoeften voor een Architectuurcommunity Toezicht
|Doel=Kennismaken en inventarisatie van behoeften voor een Architectuurcommunity Toezicht
|Doelgroep=Iedereen die zich bezighoudt met architectuur in een organisatie(-onderdeel) met als taak toezicht, inspectie en/of handhaving.
|Doelgroep=Iedereen die zich bezighoudt met architectuur binnen een organisatie(-onderdeel) met als taak toezicht, inspectie en/of handhaving.
|Locatie=CBS, Henri Faasdreef 312, 2492 JP Den Haag
|Locatie=CBS, Henri Faasdreef 312, 2492 JP Den Haag
|Contactpersoon=Marieke Vos
|Contactpersoon=Marieke Vos
Regel 14: Regel 14:
|Nieuwsberichtkop=
|Nieuwsberichtkop=
|Nieuwsbericht=
|Nieuwsbericht=
|Beschrijving=In deze sessie willen we er samen achter komen of er behoefte is aan een Architectuurcommunity Toezicht en als dat zo is waar we dan precies behoefte aan hebben. Op basis van deze sessie en de contacten die we in de aanloop er op hebben met genodigden maken we vanuit NORA Beheer een advies voor een vervolgtraject.
|Beschrijving=In deze sessie willen we er samen achter komen of er behoefte is aan een Architectuurcommunity Toezicht en als dat zo is waar we dan precies behoefte aan hebben. Op basis van deze sessie en de contacten met genodigden in de voorbereiding maken we vanuit NORA Beheer een advies voor een vervolgtraject.


Afhankelijk van het aantal inschrijvingen kiezen we twee of drie werkvormen die het denken in overeenkomsten stimuleren, uitnodigen om de eigen behoefte kenbaar te maken en aan te geven of we ons herkennen in die van andere deelnemers.
Afhankelijk van het aantal inschrijvingen kiezen we twee of drie werkvormen die het denken in overeenkomsten stimuleren, uitnodigen om de eigen behoefte kenbaar te maken en aan te geven of we ons herkennen in die van andere deelnemers.
}}
}}

Versie van 2 mei 2018 16:37


NORA Gebruikersdag 29 mei 2018
Ronde 2 (14.45-15.45 uur)
Alle rondes
logo NORA Gebruikersdag, de teksten NORA (blauw), Gebruikersdag (paars) en Nederlandse Overheid Referentie Architectuur (lichtblauw), voor een takje met daaraan puzzelstukjes in blauw en paars
Deze sessie is onderdeel van de Presentaties, impressie en vervolgstappen van NORA Gebruikersdag 29 mei 2018 gepubliceerd. De middag wordt om 13.00 uur centraal afgetrapt, daarna zijn er drie rondes met themasessies. Alle sessies vinden plaats bij CBS Den Haag, zonder aanmelding en geldig identiteitsbewijs kun je dit gebouw helaas niet binnen. Aanmelding per sessie, uiterlijk donderdag 24 mei 2018 15.00 uur.


Bijeenkomst op dinsdag 29 mei 2018, locatie: CBS, Henri Faasdreef 312, 2492 JP Den Haag.
Doel: Kennismaken en inventarisatie van behoeften voor een Architectuurcommunity Toezicht
Doelgroep: Iedereen die zich bezighoudt met architectuur binnen een organisatie(-onderdeel) met als taak toezicht, inspectie en/of handhaving.
Contactpersoon: Marieke Vos
Aanmelden: marieke.vos@ictu.nl.



In deze sessie willen we er samen achter komen of er behoefte is aan een Architectuurcommunity Toezicht en als dat zo is waar we dan precies behoefte aan hebben. Op basis van deze sessie en de contacten met genodigden in de voorbereiding maken we vanuit NORA Beheer een advies voor een vervolgtraject.

Afhankelijk van het aantal inschrijvingen kiezen we twee of drie werkvormen die het denken in overeenkomsten stimuleren, uitnodigen om de eigen behoefte kenbaar te maken en aan te geven of we ons herkennen in die van andere deelnemers.