Visie Betere Dienstverlening Overheid: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Ga naar: navigatie, zoeken
(Als nieuwe bron aangemaakt)
 
(laag en domein)
 
Regel 6: Regel 6:
 
|Locatie=Den Haag
 
|Locatie=Den Haag
 
|Externe verwijzing=https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-29362-137-b1
 
|Externe verwijzing=https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-29362-137-b1
|wpSummary=
+
|Laag binnen vijflaagsmodel=1
 +
|Is relevant binnen=Domein Generiek, Domein Overheid bestuur en koninkrijk
 
}}
 
}}

Huidige versie van 20 jan 2016 om 17:21

Kamerstuk 29 362,nr. 137. De visie Betere Dienstverlening Overheid en het bijbehorende actieprogramma Dienstverlening en e-overheid aan beschrijft het geheel aan ambities en activiteiten van het toenmalige kabinet om de dienstverlening door de overheid te verbeteren. Bovendien bevat het document de kabinetsreactie op een aantal adviesrapporten over elektronische dienstverlening die de periode daarvoor verschenen zijn, waaronder het advies van de commissie Postma/Wallage.


 
Bron.png
Een bron is de plaats of organisatie waar bepaalde informatie is ontstaan en/of beschikbaar wordt gesteld, of de documenten waarin die informatie is vervat.

Eigenschappen

Publicatiedatum2008/06/06
OrganisatieRijksoverheid
LocatieDen Haag
Externe verwijzinghttps://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-29362-137-b1
Laag binnen vijflaagsmodel1

Relaties

VertrekpuntRelatieEindpunten
Visie Betere Dienstverlening OverheidIs relevant binnen

Afgeleide relaties

VertrekpuntRelatieEindpunt
Ontvankelijk (Basisprincipe)Is beinvloed doorVisie Betere Dienstverlening Overheid
Toegankelijk (Basisprincipe)Is beinvloed doorVisie Betere Dienstverlening Overheid