Visie Betere Dienstverlening Overheid: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(Als nieuwe bron aangemaakt)
 
(aanvulling tbv review)
 
(Een tussenliggende versie door een andere gebruiker niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
[[Categorie:Beleidskaders]]Kamerstuk 29 362,nr. 137. De visie Betere Dienstverlening Overheid en het bijbehorende actieprogramma Dienstverlening en e-overheid aan beschrijft het geheel aan ambities en activiteiten van het toenmalige kabinet om de dienstverlening door de overheid te verbeteren. Bovendien bevat het document de kabinetsreactie op een aantal adviesrapporten over elektronische dienstverlening die de periode daarvoor verschenen zijn, waaronder het advies van de commissie Postma/Wallage.
{{#element:
{{#Element:
|Elementtype=Bron
|Elementtype=Bron
|Publicatiedatum=2008/06/06
|Publicatiedatum=2008/06/06
|Organisatie=Rijksoverheid
|Organisatie=Regering
|Locatie=Den Haag
|Externe verwijzing=https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-29362-137-b1
|Externe verwijzing=https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-29362-137-b1
|wpSummary=
|Beschrijving=De visie Betere Dienstverlening Overheid en het bijbehorende actieprogramma Dienstverlening en e-overheid beschrijft het geheel aan ambities en activiteiten van het toenmalige kabinet om de dienstverlening door de overheid te verbeteren. <br>
Bovendien bevat het document de kabinetsreactie op een aantal adviesrapporten over elektronische dienstverlening die de periode daarvoor verschenen zijn, waaronder het advies van de commissie Postma / Wallage.
|Brontype=Kamerstuk
|Dossier=29362 - 137
|Laag binnen vijflaagsmodel=1
|Status actualiteit=Actueel
|Is relevant binnen=Domein Generiek, Domein Overheid bestuur en koninkrijk
}}
}}
[[Categorie:Beleidskaders]]

Huidige versie van 16 nov 2021 om 14:50



Eigenschappen

Publicatiedatum2008/06/06
OrganisatieRegering
Externe verwijzinghttps://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-29362-137-b1
BeschrijvingDe visie Betere Dienstverlening Overheid en het bijbehorende actieprogramma Dienstverlening en e-overheid beschrijft het geheel aan ambities en activiteiten van het toenmalige kabinet om de dienstverlening door de overheid te verbeteren.
Bovendien bevat het document de kabinetsreactie op een aantal adviesrapporten over elektronische dienstverlening die de periode daarvoor verschenen zijn, waaronder het advies van de commissie Postma / Wallage.
BrontypeKamerstuk
Dossier29362 - 137
Laag binnen vijflaagsmodel1
Status actualiteitActueel

Relaties

VertrekpuntRelatieEindpunten
Visie Betere Dienstverlening OverheidIs relevant binnen

Afgeleide relaties

VertrekpuntRelatieEindpunt
Ontvankelijk (Basisprincipe)Is beinvloed doorVisie Betere Dienstverlening Overheid
Toegankelijk (Basisprincipe)Is beinvloed doorVisie Betere Dienstverlening Overheid