Vraaggerichtheid naar een hoger plan: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
(Nieuwe pagina aangemaakt met 'Pagina's in dit cluster: {{#ask:Cluster::Vraaggerichtheid naar een hoger plan |?Stelling |link=none |format=template |template=paginalijst}}') |
Geen bewerkingssamenvatting |
||
Regel 1: | Regel 1: | ||
Afgeleide principes in dit cluster: | |||
{{#ask:[[Cluster::Vraaggerichtheid naar een hoger plan]] | {{#ask:[[Cluster::Vraaggerichtheid naar een hoger plan]][[Categorie:Afgeleide principes]] | ||
|?Stelling | |?Stelling | ||
|link=none | |link=none | ||
|format=template | |format=template | ||
|template=paginalijst}} | |template=paginalijst}} |
Versie van 16 okt 2014 16:00
Afgeleide principes in dit cluster:
- Afnemer heeft inzage
De afnemer heeft inzage in de eigen informatie en het gebruik er van - Automatische dienstverlening
De dienst wordt na bepaalde signalen automatisch geleverd. - Bundeling van diensten
De dienst wordt gebundeld met verwante diensten zodat deze samen met één aanvraag afgenomen kunnen worden. - No wrong door
Overheidsloketten verwijzen gericht door naar de dienst - Persoonlijke benadering
De dienst benadert geïdentificeerde afnemers op persoonlijke wijze. - Perspectief gebruiker
De gebruiker staat aantoonbaar centraal gedurende het (door-)ontwikkelen van diensten en ondersteunende systemen. - Proactief aanbieden
De dienst ondersteunt proactiviteit van dienstverleners binnen en buiten de organisatie - Transparante dienstverlening
Afnemers worden geïnformeerd over de stand van zaken bij de gevraagde dienst.