Vraaggerichtheid naar een hoger plan: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
(inhoud verplaatst naar cluster-sjabloon) |
|||
(Een tussenliggende versie door een andere gebruiker niet weergegeven) | |||
Regel 1: | Regel 1: | ||
− | + | {{Cluster|}} | |
− | |||
− | {{ | ||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− |
Versie van 2 apr 2015 22:24
Afgeleide principes bij dit cluster:
- AP19: De gebruiker staat aantoonbaar centraal gedurende het (door-)ontwikkelen van diensten en ondersteunende systemen.
- AP20: De dienst benadert geïdentificeerde afnemers op persoonlijke wijze.
- AP21: De dienst wordt gebundeld met verwante diensten zodat deze samen met één aanvraag afgenomen kunnen worden.
- AP22: Overheidsloketten verwijzen gericht door naar de dienst
- AP23: De dienst wordt na bepaalde signalen automatisch geleverd.
- AP24: De dienst ondersteunt proactiviteit van dienstverleners binnen en buiten de organisatie
- AP25: Afnemers worden geïnformeerd over de stand van zaken bij de gevraagde dienst.
- AP26: De afnemer heeft inzage in de eigen informatie en het gebruik er van
Vervallen of vervangen principes bij dit cluster:
- AP19: De gebruiker staat aantoonbaar centraal gedurende het (door-)ontwikkelen van diensten en ondersteunende systemen.
- AP20: De dienst benadert geïdentificeerde afnemers op persoonlijke wijze.
- AP21: De dienst wordt gebundeld met verwante diensten zodat deze samen met één aanvraag afgenomen kunnen worden.
- AP22: Overheidsloketten verwijzen gericht door naar de dienst
- AP23: De dienst wordt na bepaalde signalen automatisch geleverd.
- AP24: De dienst ondersteunt proactiviteit van dienstverleners binnen en buiten de organisatie
- AP25: Afnemers worden geïnformeerd over de stand van zaken bij de gevraagde dienst.
- AP26: De afnemer heeft inzage in de eigen informatie en het gebruik er van