Vraaggerichtheid naar een hoger plan: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting |
(inhoud verplaatst naar cluster-sjabloon) |
||
Regel 1: | Regel 1: | ||
{{Cluster|}} | |||
{{ | |||
| |
Versie van 2 apr 2015 23:24
Afgeleide principes bij dit cluster:
- AP19: De gebruiker staat aantoonbaar centraal gedurende het (door-)ontwikkelen van diensten en ondersteunende systemen.
- AP20: De dienst benadert geïdentificeerde afnemers op persoonlijke wijze.
- AP21: De dienst wordt gebundeld met verwante diensten zodat deze samen met één aanvraag afgenomen kunnen worden.
- AP22: Overheidsloketten verwijzen gericht door naar de dienst
- AP23: De dienst wordt na bepaalde signalen automatisch geleverd.
- AP24: De dienst ondersteunt proactiviteit van dienstverleners binnen en buiten de organisatie
- AP25: Afnemers worden geïnformeerd over de stand van zaken bij de gevraagde dienst.
- AP26: De afnemer heeft inzage in de eigen informatie en het gebruik er van
Vervallen of vervangen principes bij dit cluster:
- AP19: De gebruiker staat aantoonbaar centraal gedurende het (door-)ontwikkelen van diensten en ondersteunende systemen.
- AP20: De dienst benadert geïdentificeerde afnemers op persoonlijke wijze.
- AP21: De dienst wordt gebundeld met verwante diensten zodat deze samen met één aanvraag afgenomen kunnen worden.
- AP22: Overheidsloketten verwijzen gericht door naar de dienst
- AP23: De dienst wordt na bepaalde signalen automatisch geleverd.
- AP24: De dienst ondersteunt proactiviteit van dienstverleners binnen en buiten de organisatie
- AP25: Afnemers worden geïnformeerd over de stand van zaken bij de gevraagde dienst.
- AP26: De afnemer heeft inzage in de eigen informatie en het gebruik er van