Vraaggerichtheid naar een hoger plan: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
(inhoud verplaatst naar cluster-sjabloon)
Regel 1: Regel 1:
Afgeleide principes in dit cluster:
{{Cluster|}}
 
{{#ask:[[Cluster::{{PAGENAME}}]][[Categorie:Afgeleide principes]]
|?Stelling
|link=none
|format=template
|template=paginalijst}}

Versie van 2 apr 2015 23:24


Afgeleide principes bij dit cluster:

  • AP19: De gebruiker staat aantoonbaar centraal gedurende het (door-)ontwikkelen van diensten en ondersteunende systemen.
  • AP20: De dienst benadert geïdentificeerde afnemers op persoonlijke wijze.
  • AP21: De dienst wordt gebundeld met verwante diensten zodat deze samen met één aanvraag afgenomen kunnen worden.
  • AP22: Overheidsloketten verwijzen gericht door naar de dienst
  • AP23: De dienst wordt na bepaalde signalen automatisch geleverd.
  • AP24: De dienst ondersteunt proactiviteit van dienstverleners binnen en buiten de organisatie
  • AP25: Afnemers worden geïnformeerd over de stand van zaken bij de gevraagde dienst.
  • AP26: De afnemer heeft inzage in de eigen informatie en het gebruik er van

Vervallen of vervangen principes bij dit cluster:

  • AP19: De gebruiker staat aantoonbaar centraal gedurende het (door-)ontwikkelen van diensten en ondersteunende systemen.
  • AP20: De dienst benadert geïdentificeerde afnemers op persoonlijke wijze.
  • AP21: De dienst wordt gebundeld met verwante diensten zodat deze samen met één aanvraag afgenomen kunnen worden.
  • AP22: Overheidsloketten verwijzen gericht door naar de dienst
  • AP23: De dienst wordt na bepaalde signalen automatisch geleverd.
  • AP24: De dienst ondersteunt proactiviteit van dienstverleners binnen en buiten de organisatie
  • AP25: Afnemers worden geïnformeerd over de stand van zaken bij de gevraagde dienst.
  • AP26: De afnemer heeft inzage in de eigen informatie en het gebruik er van