Vraaggerichtheid naar een hoger plan
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
De printervriendelijke versie wordt niet langer ondersteund en kan weergavefouten bevatten. Werk uw browserbladwijzers bij en gebruik de gewone afdrukfunctie van de browser.
Afgeleide principes bij dit cluster:
- AP19: De gebruiker staat aantoonbaar centraal gedurende het (door-)ontwikkelen van diensten en ondersteunende systemen.
- AP20: De dienst benadert geïdentificeerde afnemers op persoonlijke wijze.
- AP21: De dienst wordt gebundeld met verwante diensten zodat deze samen met één aanvraag afgenomen kunnen worden.
- AP22: Overheidsloketten verwijzen gericht door naar de dienst
- AP23: De dienst wordt na bepaalde signalen automatisch geleverd.
- AP24: De dienst ondersteunt proactiviteit van dienstverleners binnen en buiten de organisatie
- AP25: Afnemers worden geïnformeerd over de stand van zaken bij de gevraagde dienst.
- AP26: De afnemer heeft inzage in de eigen informatie en het gebruik er van
Vervallen of vervangen principes bij dit cluster:
- AP19: De gebruiker staat aantoonbaar centraal gedurende het (door-)ontwikkelen van diensten en ondersteunende systemen.
- AP20: De dienst benadert geïdentificeerde afnemers op persoonlijke wijze.
- AP21: De dienst wordt gebundeld met verwante diensten zodat deze samen met één aanvraag afgenomen kunnen worden.
- AP22: Overheidsloketten verwijzen gericht door naar de dienst
- AP23: De dienst wordt na bepaalde signalen automatisch geleverd.
- AP24: De dienst ondersteunt proactiviteit van dienstverleners binnen en buiten de organisatie
- AP25: Afnemers worden geïnformeerd over de stand van zaken bij de gevraagde dienst.
- AP26: De afnemer heeft inzage in de eigen informatie en het gebruik er van