Interactiestrategie: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(Nieuwe pagina aangemaakt met ' {{#Element: |Elementtype=Beleidskader |Beschrijving=De overheid heeft een interactiestrategie opgesteld om informatie en dienstverlening begrijpelijk en toegankeli...')
 
(placehorder versie tekst onzichtbaar gemaakt)
Regel 1: Regel 1:
 
{{Placeholder}}
{{#Element:
|Elementtype=Beleidskader
|Beschrijving=De overheid heeft een interactiestrategie opgesteld om informatie en dienstverlening begrijpelijk en toegankelijk te maken voor burgers en ondernemers.
In de interactiestrategie staan de gemeenschappelijke uitgangspunten en afspraken om ervoor te zorgen dat wat mensen verwachten in hun contact met de overheid – vertrouwen, een persoonlijke benadering en gemak – centraal staat.
|Toelichting=De interactiestrategie is onderdeel van de agenda van de digitale overheid [[NLDigibeter]].
|Externe verwijzing=https://www.digitaleoverheid.nl/overzicht-van-alle-onderwerpen/toegankelijkheid/interactiestrategie/
|Laag binnen vijflaagsmodel=0, 1
}}

Versie van 27 aug 2019 13:50


Deze pagina is in opbouw. Kom later terug om het resultaat te zien of neem contact op met nora@ictu.nl als je mee wilt werken aan de eerste concepten.