Een overheid waar je met je vragen terecht kunt

Uit NORA Online
Versie door Eoord (overleg | bijdragen) op 13 feb 2015 om 16:03 (Tekst vervangen - '{{Element' door '{{#element:')
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
 
NORA doelen beschrijven de gewenste kenmerken van overheidsdienstverlening vanuit het perspectief van de wensen van de samenleving, de burgers en bedrijven.

Eigenschappen

IDDS01
RationaleBurgers en bedrijven verwachten een overheid die een state-of-the-art service biedt aan burgers en bedrijven, en waar je zeven dagen per week, 24 uur per dag kunt aankloppen;die niet naar de bekende weg vraagt: een overheid die de administratieve lasten waarmee zij burgers en bedrijven confronteert, tot een onvermijdelijk minimum beperkt.

Afgeleide relaties

VertrekpuntRelatieEindpunt