Sjabloon:Doel (2020): verschil tussen versies

Uit NORA Online
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(met versieaanduiding en geactualiseerde tekst)
(weggevallen kopje feedback teruggeplaatst)
Regel 3: Regel 3:
[[Bestand:{{{Afbeelding|Kwaliteitsdoel.png}}}|link=Kwaliteitsdoelen|alt=icoon Kwaliteitsdoel {{PAGENAME}}]]
[[Bestand:{{{Afbeelding|Kwaliteitsdoel.png}}}|link=Kwaliteitsdoelen|alt=icoon Kwaliteitsdoel {{PAGENAME}}]]
<dl>
<dl>
<dt>Feedback</dt>
<dd>De review is op 1 februari 2022 gesloten, de [[Werkgroep NORA Architectuur Principes|Werkgroep]] presenteert op 17 mei 2022 een nieuwe versie aan de reviewers: "Resultaten review verwerkt." <br />
<dd>De review is op 1 februari 2022 gesloten, de [[Werkgroep NORA Architectuur Principes|Werkgroep]] presenteert op 17 mei 2022 een nieuwe versie aan de reviewers: "Resultaten review verwerkt." <br />
<dt>Versie</dt>
<dt>Versie</dt>

Versie van 5 mei 2022 17:23

icoon Kwaliteitsdoel Doel (2020)

Feedback
De review is op 1 februari 2022 gesloten, de Werkgroep presenteert op 17 mei 2022 een nieuwe versie aan de reviewers: "Resultaten review verwerkt."
Versie
reviewversie
Was onderdeel van publieke review
Terug naar Reviewpagina
Terug naar Scope Review
Type pagina
Kwaliteitsdoel
ID
Status
-
Meer Kwaliteitsdoelen bekijken:
Kwaliteitsdoelen

Beschrijving

Oorsprong & bronnen

De motivatie voor dit doel is , een van de vijf Kernwaarden van Dienstverlening.

Het komt concreet voort uit (onderdelen van) dit beleidskader en/of andere bron(nen):

Onderliggende NORA Architectuurprincipes

Er zijn nu geen principes die dit doel realiseren