Afnemer: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Ga naar: navigatie, zoeken
k (Tekst vervangen - 'NORA 3.0' door 'NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening')
(Bron gewijzigd - Strategie in Samenwerking)
Regel 1: Regel 1:
 
{{Begrip
 
{{Begrip
 
|Definitie=De persoon of organisatie die een dienst in ontvangst neemt. Dit kan een burger, een (medewerker van een) bedrijf of instelling dan wel een collega binnen de eigen of een andere organisatie zijn.
 
|Definitie=De persoon of organisatie die een dienst in ontvangst neemt. Dit kan een burger, een (medewerker van een) bedrijf of instelling dan wel een collega binnen de eigen of een andere organisatie zijn.
|Bron=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening katern Strategie
+
|Bron=NORA_3.0_Principes_voor_Samenwerking_en_Dienstverlening
 
|Vastgesteld in=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
 
|Vastgesteld in=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
 
|Gebruik hoofdletters=Nee
 
|Gebruik hoofdletters=Nee
 
}}
 
}}

Versie van 16 feb 2015 om 14:02

Tekening van boek met a en z er op
Onderdeel van Begrippenkader NORANederlandse Overheid ReferentieArchitectuur


Definitie: De persoon of organisatie die een dienst in ontvangst neemt. Dit kan een burger, een (medewerker van een) bedrijf of instelling dan wel een collega binnen de eigen of een andere organisatie zijn.

Bron: NORA_3.0_Principes_voor_Samenwerking_en_Dienstverlening
Vastgesteld in: NORANederlandse Overheid ReferentieArchitectuur 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening