Interactiestrategie

Uit NORA Online
Versie door Eveliengentis (overleg | bijdragen) op 27 aug 2019 om 13:49 (Nieuwe pagina aangemaakt met ' {{#Element: |Elementtype=Beleidskader |Beschrijving=De overheid heeft een interactiestrategie opgesteld om informatie en dienstverlening begrijpelijk en toegankeli...')
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Naar navigatie springen Naar zoeken springen




Eigenschappen

BeschrijvingDe overheid heeft een interactiestrategie opgesteld om informatie en dienstverlening begrijpelijk en toegankelijk te maken voor burgers en ondernemers. In de interactiestrategie staan de gemeenschappelijke uitgangspunten en afspraken om ervoor te zorgen dat wat mensen verwachten in hun contact met de overheid – vertrouwen, een persoonlijke benadering en gemak – centraal staat.
ToelichtingDe interactiestrategie is onderdeel van de agenda van de digitale overheid NL DIGIbeter.
Externe verwijzinghttps://www.digitaleoverheid.nl/overzicht-van-alle-onderwerpen/toegankelijkheid/interactiestrategie/
Laag binnen vijflaagsmodel0, 1

Relaties

VertrekpuntRelatieEindpunten

Afgeleide relaties

VertrekpuntRelatieEindpunt