Passend (Doel): verschil tussen versies

Uit NORA Online
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(uit de lijst geschrapt)
(versieaanduiding prereview)
 
Regel 5: Regel 5:
|Status actualiteit=Uitgefaseerd
|Status actualiteit=Uitgefaseerd
|Status toelichting=Dit concept-doel is uiteindelijk niet terecht gekomen in het wijzigingsvoorstel dat in november 2021 in openbare review is gegaan.
|Status toelichting=Dit concept-doel is uiteindelijk niet terecht gekomen in het wijzigingsvoorstel dat in november 2021 in openbare review is gegaan.
|Versieaanduiding=pre-review
|Heeft bron=Pilot Beleidskaders
|Heeft bron=Pilot Beleidskaders
|Vindt grondslag in=Dienstverlening Position Paper (VNG)
|Vindt grondslag in=Dienstverlening Position Paper (VNG)
}}
}}

Huidige versie van 15 dec 2022 om 13:51

Onderdeel van
Bindende Architectuurafspraken
Contact
NORA Gebruikersraad
nora@ictu.nl
Status
Uitgefaseerd
Dit concept-doel is uiteindelijk niet terecht gekomen in het wijzigingsvoorstel dat in november 2021 in openbare review is gegaan.
ID
ND16
Versie
pre-review
Gemotiveerd door Kernwaarde

Beschrijving

Dienstverleners communiceren eenduidig via alle beschikbare kanalen en bieden begeleiding aan diegenen die er zonder hulp niet uitkomen. Passende dienstverlening vraagt om verregaande samenwerking tussen overheidsdientverleners én ketenpartners zodat een integrale dienstverlening mogelijk is.

Oorsprong & bronnen

De motivatie voor dit doel is , een van de vijf Kernwaarden van Dienstverlening.

Het komt concreet voort uit (onderdelen van) dit beleidskader en/of andere bron(nen):

Onderliggende NORA Architectuurprincipes

Er zijn nu geen principes die dit doel realiseren