Expertgroep Beveiliging april 2022: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
k (2 woorden omgewisseld)
(kort verslag toegevoegd)
Regel 16: Regel 16:
}}
}}


 
==Agenda==
Agenda:
Agenda:
#Kennismaking/korte uitleg Miro-bord
#Kennismaking/korte uitleg Miro-bord
Regel 22: Regel 22:
#Inventarisatie doelen
#Inventarisatie doelen
#Definiëren volgende stap
#Definiëren volgende stap
==Kort verslag==
Op 11 april 2022 organiseerde CIP, in samenwerking met de ICTU, de kick-off van de Update Thema Beveiliging. De kick-off is een online bijeenkomst (MS Teams) en wordt ondersteund met een MIRO-bord. Na een kennismaking worden de deelnemers meegenomen in het programma voor deze middag:
* Uitvragen welke rol de deelnemers willen invullen bij de totstandkoming van de Update van het Thema Beveiliging: geïnformeerd worden, meedenken, meewerken en/of een ander rol.
* Inventarisatie behoeftes, wensen en verwachtingen ten aanzien van het eindresultaat, het proces, de communicatie en planning.
* Inzichtelijk krijgen wat de (individuele) doelen van de deelnemers zijn in relatie tot het eindproduct.
Discussie wordt aangemoedigd en alle deelnemers krijgen de mogelijkheid om een toelichting te geven op datgene wat zij hebben vastgelegd. Na twee uur wordt de sessie afgesloten met een doorkijk naar de 2de sessie en bedankt alle deelnemers voor hun enthousiasme en bijdrage.


[[Categorie:Beveiliging]] [[Categorie:Bijeenkomsten]] [[Categorie:Expertgroep Beveiliging]]
[[Categorie:Beveiliging]] [[Categorie:Bijeenkomsten]] [[Categorie:Expertgroep Beveiliging]]

Versie van 2 jun 2022 09:45


Contact
Annemieke de Wit en Guus van den Berg.
wij zoeken nog vertegenwoordiging vanuit provincies en waterschappen. Bent je architect of anderszins en wil je een bijdrage leveren, meld je aan via annemieke.dewit@cip-overheid.nl en guus.vandenberg@cip-overheid.nl
Status


Bijeenkomst van Expertgroep Beveiliging op maandag 11 april 2022, 14.00-16.00 uur, locatie: MS Teams.
Doel: het inventariseren van behoeftes, wensen en verwachtingen van gebruikers en het inventariseren welke bijdrage zij kunnen leveren aan het herontwerpen van het thema Beveiliging.
Doelgroep: architecten en collega’s uit de publieke sector die geïnteresseerd zijn in het thema Beveiliging.
Contactpersoon: Annemieke de Wit en Guus van den Berg.
Aanmelden: wij zoeken nog vertegenwoordiging vanuit provincies en waterschappen. Bent je architect of anderszins en wil je een bijdrage leveren, meld je aan via annemieke.dewit@cip-overheid.nl en guus.vandenberg@cip-overheid.nl.

Agenda

Agenda:

  1. Kennismaking/korte uitleg Miro-bord
  2. Inventarisatie behoeftes, wensen en verwachtingen
  3. Inventarisatie doelen
  4. Definiëren volgende stap

Kort verslag

Op 11 april 2022 organiseerde CIP, in samenwerking met de ICTU, de kick-off van de Update Thema Beveiliging. De kick-off is een online bijeenkomst (MS Teams) en wordt ondersteund met een MIRO-bord. Na een kennismaking worden de deelnemers meegenomen in het programma voor deze middag:

  • Uitvragen welke rol de deelnemers willen invullen bij de totstandkoming van de Update van het Thema Beveiliging: geïnformeerd worden, meedenken, meewerken en/of een ander rol.
  • Inventarisatie behoeftes, wensen en verwachtingen ten aanzien van het eindresultaat, het proces, de communicatie en planning.
  • Inzichtelijk krijgen wat de (individuele) doelen van de deelnemers zijn in relatie tot het eindproduct.


Discussie wordt aangemoedigd en alle deelnemers krijgen de mogelijkheid om een toelichting te geven op datgene wat zij hebben vastgelegd. Na twee uur wordt de sessie afgesloten met een doorkijk naar de 2de sessie en bedankt alle deelnemers voor hun enthousiasme en bijdrage.