Kanaal: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Ga naar: navigatie, zoeken
(Bron toegevoegd (lege bron in Katern Samenwerking, dus bron = katern Samenwerking))
k (Tekst vervangen - "{{Begrip |Definitie=" door "{{#element: |Elementtype=Begrip |Term met tooltip toelichten in heel NORA=Ja |Beschrijving=")
(Een tussenliggende versie door een andere gebruikerIedere persoon, organisatie of functionele eenheid die gebruik maakt van een informatiesysteem niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
{{Begrip
+
{{#element:
|Definitie=Communicatiekanaal dat bij de dienstverlening wordt gebruikt, b.v. telefoon, e-mail, internet, loket
+
|Elementtype=Begrip
 +
|Term met tooltip toelichten in heel NORA=Ja
 +
|Beschrijving=Communicatiekanaal dat bij de dienstverlening wordt gebruikt. Elk kanaal kent verschillende vormen waarin informatie kan worden gedeeld.  
 
|Bron=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
 
|Bron=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
 
|Vastgesteld in=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
 
|Vastgesteld in=NORA 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
 
|Gebruik hoofdletters=Nee
 
|Gebruik hoofdletters=Nee
 +
<br />
 +
|Toelichting=Voorbeelden van kanalen zijn internet, post, telefonie, persoonlijk contact en televisie.Voorbeelden van vormen zijn website, e-mail, elektronisch bericht, brief, formulier, mailing, gesprek met callcenter, baliebezoek, huisbezoek en voorlichtingsfilm.
 
}}
 
}}

Versie van 8 mei 2020 om 18:53

"Nee " is niet herkend als een booleaanse waarde (waar/onwaar).
Tekening van boek met a en z er op
Onderdeel van Begrippenkader NORANederlandse Overheid Referentie Architectuur


Beschrijving: Communicatiekanaal dat bij de dienstverlening wordt gebruikt. Elk kanaalCommunicatiekanaal dat bij de dienstverlening wordt gebruikt. Elk kanaal kent verschillende vormen waarin informatie kan worden gedeeld. kent verschillende vormen waarin informatie kan worden gedeeld.

Bron:
Vastgesteld in: NORANederlandse Overheid Referentie Architectuur 3.0 Principes voor samenwerking en dienstverlening
Toelichting: Voorbeelden van kanalen zijn internet, post, telefonie, persoonlijk contact en televisie.Voorbeelden van vormen zijn website, e-mail, elektronisch bericht, brief, formulier, mailing, gesprek met callcenter, baliebezoek, huisbezoek en voorlichtingsfilm.


Wordt op andere pagina's toegelicht met een 'tooltip': Ja