Expertgroep Digitale identificatie en authenticatie/2018-02-20: verschil tussen versies

Uit NORA Online
< Expertgroep IAM
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(met conceptverslag vorige keer)
(met voorlopige agendatekst)
Regel 5: Regel 5:
|Datum=2018-02-20T14:00
|Datum=2018-02-20T14:00
|Tijd=14-17u
|Tijd=14-17u
|Locatie=
|Locatie=ECP.nl - Overgoo 13,  2266 JZ Leidschendam
|Publicatiedatum=
|Publicatiedatum=
|Nieuws=nee
|Nieuws=nee
Regel 13: Regel 13:
|Beschrijving=
|Beschrijving=
}}
}}
Het {{Bestand met info|Verslag NORA Themasessie Identificatie en Authenticatie 16 januari 2018.pdf|conceptverslag}} van de vorige bijeenkomst is beschikbaar.
Het {{Bestand met info|Verslag NORA Themasessie Identificatie en Authenticatie 16 januari 2018.pdf|conceptverslag}} van de vorige bijeenkomst is beschikbaar en de bijbehorende stukken bijeenkomst staan op [[Expertgroep Digitale identificatie en authenticatie/2018-01-16]].
 
De bedoeling is om tijdens deze bijeenkomst ons referentiekader te bespreken en vast te stellen welke (eind)resultaten we zullen opleveren. De vorige bijeenkomst zijn enkele actiepunten afgesproken die hier input voor zullen opleveren.
 
Vanuit NORA Beheer en ICTU helpen we dat in goede banen te leiden, zodat we jullie tijdig kunnen voorzien van de agenda en stukken voor de bijeenkomst.
 
Mocht je tussentijds vragen hebben, schroom dan niet contact met ons op te nemen via [mailto:nora@ictu.nl nora@ictu.nl]!

Versie van 15 feb 2018 13:04


Bijeenkomst van Expertgroep IAM op dinsdag 20 februari 2018, 14-17u, locatie: ECP.nl - Overgoo 13, 2266 JZ Leidschendam.
Doel: laatste ontwikkelingen in kaart brengen, kennisbehoefte inventariseren en uitwerken komende periode om tot gedeelde architectuur oplossingen te komen
Doelgroep: architecten en collega’s uit de publieke sector actief betrokken op thema authenticatie en identificatie .

Het conceptverslag (PDF, 1,21 MB) van de vorige bijeenkomst is beschikbaar en de bijbehorende stukken bijeenkomst staan op Expertgroep Digitale identificatie en authenticatie/2018-01-16.

De bedoeling is om tijdens deze bijeenkomst ons referentiekader te bespreken en vast te stellen welke (eind)resultaten we zullen opleveren. De vorige bijeenkomst zijn enkele actiepunten afgesproken die hier input voor zullen opleveren.

Vanuit NORA Beheer en ICTU helpen we dat in goede banen te leiden, zodat we jullie tijdig kunnen voorzien van de agenda en stukken voor de bijeenkomst.


Mocht je tussentijds vragen hebben, schroom dan niet contact met ons op te nemen via nora@ictu.nl!