ICT-agenda 2008-2011. De gebruiker centraal in de digitale dienstenmaatschappij.: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(categorie:beleidskaders)
(laag en domein)
 
Regel 1: Regel 1:
Bijlage van Kamerstuk 26643-125. In de ICT-Agenda 2008-2011 zet het kabinet haar ambitie en voorgenomen acties uiteen ten aanzien van ICT.[[Categorie:Beleidskaders]]  
Bijlage van Kamerstuk 26643-125. In de ICT-Agenda 2008-2011 zet het kabinet haar ambitie en voorgenomen acties uiteen ten aanzien van ICT.[[Categorie:Beleidskaders]]
{{#Element:
{{#Element:
|Elementtype=Bron
|Elementtype=Bron
Regel 6: Regel 6:
|Locatie=Den Haag
|Locatie=Den Haag
|Externe verwijzing=http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/rapporten/2008/06/09/ict-agenda-2008-2011.html
|Externe verwijzing=http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/rapporten/2008/06/09/ict-agenda-2008-2011.html
|wpSummary=
|Laag binnen vijflaagsmodel=1
|Is relevant binnen=Domein Generiek, Domein Overheid bestuur en koninkrijk
}}
}}

Huidige versie van 20 jan 2016 om 18:05

Bijlage van Kamerstuk 26643-125. In de ICT-Agenda 2008-2011 zet het kabinet haar ambitie en voorgenomen acties uiteen ten aanzien van ICT.



Eigenschappen

Publicatiedatum2008/06/09
OrganisatieKabinet
LocatieDen Haag
Externe verwijzinghttp://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/rapporten/2008/06/09/ict-agenda-2008-2011.html
Laag binnen vijflaagsmodel1

Relaties

VertrekpuntRelatieEindpunten
ICT-agenda 2008-2011. De gebruiker centraal in de digitale dienstenmaatschappij.Is relevant binnen

Afgeleide relaties

VertrekpuntRelatieEindpunt
Proactief (Basisprincipe)Is beinvloed doorICT-agenda 2008-2011. De gebruiker centraal in de digitale dienstenmaatschappij.