HORA - werken onder architectuur binnen het hoger onderwijs: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(tijdsnotering bij datum op 2019-06-06 13:45:02)
(met categorie)
Regel 15: Regel 15:
|Beschrijving= Het hoger onderwijs in Nederland bestaat uit opleidingen aan hogescholen en universiteiten. Een beperkt aantal actoren, maar wel actoren met een behoorlijke mate van vrijheid. Mark de Jong van hogeschool Inholland vertelt ons waarom die partijen er toch voor kozen samen een ketenarchitectuur af te spreken. En hij neemt ons mee in het proces van (door-)ontwikkeling: waar ging het snel, waar moeten ze nog aan werken, wat hebben ze er van geleerd voor de toekomst?
|Beschrijving= Het hoger onderwijs in Nederland bestaat uit opleidingen aan hogescholen en universiteiten. Een beperkt aantal actoren, maar wel actoren met een behoorlijke mate van vrijheid. Mark de Jong van hogeschool Inholland vertelt ons waarom die partijen er toch voor kozen samen een ketenarchitectuur af te spreken. En hij neemt ons mee in het proces van (door-)ontwikkeling: waar ging het snel, waar moeten ze nog aan werken, wat hebben ze er van geleerd voor de toekomst?
}}
}}
[[Categorie:Over NORA Familie]]

Versie van 13 mei 2019 14:20

NORA Gebruikersdag 6 juni 2019
Ronde 1 (13.15-14.15 uur)
Alle rondes
logo NORA Gebruikersdag, de teksten NORA (blauw), Gebruikersdag (paars) en Nederlandse Overheid Referentie Architectuur (lichtblauw), voor een takje met daaraan puzzelstukjes in blauw en paars
Onderdeel van de NORA Gebruikersdag 6 juni 2019,

Track 2 Werken met (referentie)architectuur.

* opening 13.00 uur
* paneldiscussie 16.15 uur
* netwerkborrel 17.00 uur

Locatie: ministerie van OCW, Rijnstraat 50 Den Haag.
Aanmelden: via pleio (tot vr 31 mei).


Contact
Via Pleio (het is niet nodig een Pleio-account aan te maken om je in te schrijven)
Status


Bijeenkomst op donderdag 6 juni 2019, 13:45 - 14:45, locatie: Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. Adres: Rijnstraat 50, 2515 XP Den Haag.
Doel: Een kijkje in de keuken geven van de ketenarchitectuur binnen de domeinen van OCW, ter inspiratie en om van elkaar te leren.
Doelgroep: Iedereen van binnen en buiten de onderwijssector die betrokken is of wil zijn bij het opbouwen, doorontwikkelen en beheren van een ketenarchitectuur.
Aanmelden: Via Pleio (het is niet nodig een Pleio-account aan te maken om je in te schrijven).



Het hoger onderwijs in Nederland bestaat uit opleidingen aan hogescholen en universiteiten. Een beperkt aantal actoren, maar wel actoren met een behoorlijke mate van vrijheid. Mark de Jong van hogeschool Inholland vertelt ons waarom die partijen er toch voor kozen samen een ketenarchitectuur af te spreken. En hij neemt ons mee in het proces van (door-)ontwikkeling: waar ging het snel, waar moeten ze nog aan werken, wat hebben ze er van geleerd voor de toekomst?