ISOR:Bij SLA’s en DAP betrokken rollen Contractmanagement Service Level Management zijn vastgelegd: verschil tussen versies
ISOR:Bij SLA’s en DAP betrokken rollen Contractmanagement Service Level Management zijn vastgelegd
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
k (aangepast naar nieuwe versie) |
(tekst redactie 2.0) |
||
Regel 1: | Regel 1: | ||
{{# | {{#element: | ||
|Elementtype=Norm | |||
|ID=Huisv_B.05.03 | |ID=Huisv_B.05.03 | ||
|Titel=Bij SLA en DAP betrokken rollen voor Contractmanagement en Service Level Management zijn vastgelegd | |Titel=Bij SLA en DAP betrokken rollen voor Contractmanagement en Service Level Management zijn vastgelegd | ||
|Versieaanduiding=2.0 | |||
|Versieaanduiding= | |||
|Status actualiteit=Actueel | |Status actualiteit=Actueel | ||
|Publicatiedatum=3-7-2019 | |Publicatiedatum=3-7-2019 | ||
| | |Redactionele wijzigingsdatum=2021/01/29 | ||
|Beveiligingsaspect=Beleid | |Beveiligingsaspect=Beleid | ||
|Stelling=De bij Service Level Agreements (SLA’s) en Dossier Afspraken en Procedures (DAP’s) betrokken rollen Contractmanagement en Service Level Management zijn vastgelegd. | |||
|Conformiteitsindicator=Overeenkomsten | |||
|Invalshoek=Functie | |Invalshoek=Functie | ||
| | |Grondslag=*CIP-netwerk | ||
| | |Heeft bron=BIO Thema Huisvesting Informatievoorziening | ||
|Realiseert=ISOR:Contractmanagement | |||
|Heeft ouder=ISOR:Contractmanagement | |Heeft ouder=ISOR:Contractmanagement | ||
}} | }} |
Versie van 29 jan 2021 20:19
Versie 2.0 van 25 januari 2021 van de BIO Thema-uitwerking Huisvesting Informatievoorzieningen is vervangen door versie 2.1 van 29 oktober 2021.
De wijzigingen betreffen met name de uniformering van objectdefinities en objectnamen in en tussen BIO Thema-uitwerkingen.
Versie 2.1 in PDF-formaat is op de website CIP-overheid/producten gepubliceerd.
De wijzigingen betreffen met name de uniformering van objectdefinities en objectnamen in en tussen BIO Thema-uitwerkingen.
Versie 2.1 in PDF-formaat is op de website CIP-overheid/producten gepubliceerd.
|
Stelling
De bij Service Level Agreements (SLA’s) en Dossier Afspraken en Procedures (DAP’s) betrokken rollen Contractmanagement en Service Level Management zijn vastgelegd.
Bovenliggende principe(s)
Deze norm realiseert het principe Contractmanagement via de conformiteitsindicator Overeenkomsten.
Grondslag
De grondslag voor dit principe is CIP-netwerk