ISOR:Bij SLA’s en DAP betrokken rollen Contractmanagement Service Level Management zijn vastgelegd: verschil tussen versies

Uit NORA Online
ISOR:Bij SLA’s en DAP betrokken rollen Contractmanagement Service Level Management zijn vastgelegd
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
k (versie aangepast)
k (aanpassing naar versie 2.1)
 
(6 tussenliggende versies door 3 gebruikers niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
{{#Element:
{{#element:
|ID=Huisv_B.05.03
|Titel=Bij SLA en DAP betrokken rollen voor Contractmanagement Service Level Management zijn vastgelegd
|Elementtype=Norm
|Elementtype=Norm
|Versieaanduiding=1.1
|ID=HVI_B.05.03
|Titel=Vastleggen betrokken rollen Contractmanagement en Service Level Management
|Versieaanduiding=2.1
|Status actualiteit=Actueel
|Status actualiteit=Actueel
|Redactionele wijzigingsdatum=19 okt 2017
|Publicatiedatum=2021/10/29
|Publicatiedatum=19 okt 2017
|Redactionele wijzigingsdatum=2021/11/16
|Heeft bron=BIO Thema Huisvesting Informatievoorziening
|Beveiligingsaspect=Beleid
|Beveiligingsaspect=Beleid
|Stelling=De bij Service Level Agreements (SLA’s) en Dossier Afspraken en Procedures (DAP’s) betrokken rollen Contractmanagement en Service Level Management zijn vastgelegd.
|Conformiteitsindicator=Overeenkomsten
|Invalshoek=Functie
|Invalshoek=Functie
|Stelling=De rollen Contractmanagement Service Level Management die betrokken zijn bij SLA’s en DAP zijn vastgelegd.
|Grondslag=* CIP-netwerk
|Conformiteitsindicator=overeenkomsten
|Heeft bron=BIO Thema Huisvesting Informatievoorziening
|Realiseert=ISOR:Contractmanagement
|Heeft ouder=ISOR:Contractmanagement
|Heeft ouder=ISOR:Contractmanagement
|Realiseert=ISOR:Contractmanagement
}}
}}

Huidige versie van 16 nov 2021 om 12:45

Versie 2.0 van 25 januari 2021 van de BIO Thema-uitwerking Huisvesting Informatievoorzieningen is vervangen door versie 2.1 van 29 oktober 2021.
De wijzigingen betreffen met name de uniformering van objectdefinities en objectnamen in en tussen BIO Thema-uitwerkingen.
Versie 2.1 in PDF-formaat is op de website CIP-overheid/producten gepubliceerd.
Logo ISOR normen (een hangslot met de tekst ISOR norm)

Stelling

De bij Service Level Agreements (SLA’s) en Dossier Afspraken en Procedures (DAP’s) betrokken rollen Contractmanagement en Service Level Management zijn vastgelegd.


Bovenliggende principe(s)

Deze norm realiseert het principe Contractmanagement via de conformiteitsindicator Overeenkomsten.

Grondslag

De grondslag voor dit principe is CIP-netwerk