ISOR:Bij SLA’s en DAP betrokken rollen Contractmanagement Service Level Management zijn vastgelegd: verschil tussen versies

Uit NORA Online
ISOR:Bij SLA’s en DAP betrokken rollen Contractmanagement Service Level Management zijn vastgelegd
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
k (Tekst vervangen - 'Status Actualiteit=' door 'Status actualiteit=')
k (versie aangepast)
Regel 1: Regel 1:
{{#Element:
{{#Element:
|ID=Huisv_B.05.03
|ID=Huisv_B.05.03
|Titel=Bij SLA’s en DAP betrokken rollen Contractmanagement Service Level Management zijn vastgelegd
|Titel=Bij SLA en DAP betrokken rollen voor Contractmanagement Service Level Management zijn vastgelegd
|Elementtype=Norm
|Elementtype=Norm
|Versieaanduiding=0.95
|Versieaanduiding=1.1
|Status actualiteit=Actueel
|Status actualiteit=Actueel
|Redactionele wijzigingsdatum=19 okt 2017
|Redactionele wijzigingsdatum=19 okt 2017

Versie van 16 sep 2019 13:56

Versie 2.0 van 25 januari 2021 van de BIO Thema-uitwerking Huisvesting Informatievoorzieningen is vervangen door versie 2.1 van 29 oktober 2021.
De wijzigingen betreffen met name de uniformering van objectdefinities en objectnamen in en tussen BIO Thema-uitwerkingen.
Versie 2.1 in PDF-formaat is op de website CIP-overheid/producten gepubliceerd.
Logo ISOR normen (een hangslot met de tekst ISOR norm)

Stelling

De rollen Contractmanagement Service Level Management die betrokken zijn bij SLA’s en DAP zijn vastgelegd.


Bovenliggende principe(s)

Deze norm realiseert het principe Contractmanagement via de conformiteitsindicator overeenkomsten.

Grondslag

De grondslag voor dit principe is CIP-netwerk