ISOR:De aspecten waarop de Service Levels o.a. zijn gericht: verschil tussen versies

Uit NORA Online
ISOR:De aspecten waarop de Service Levels o.a. zijn gericht
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
k (grondslag aangepast)
k (conformiteitsindicator hersteld)
Regel 6: Regel 6:
|Status actualiteit=Actueel
|Status actualiteit=Actueel
|Publicatiedatum=2021/01/25
|Publicatiedatum=2021/01/25
|Redactionele wijzigingsdatum=2021/04/29
|Redactionele wijzigingsdatum=2021/05/06
|Beveiligingsaspect=Beleid
|Beveiligingsaspect=Beleid
|Stelling=De dienstenniveaus zijn onder andere gericht op de aspecten: beschikbaarheid, openstelling, vertrouwelijkheid (zonering) en herstel (disaster recovery).
|Stelling=De dienstenniveaus zijn onder andere gericht op de aspecten: beschikbaarheid, openstelling, vertrouwelijkheid (zonering) en herstel (disaster recovery).
|Conformiteitsindicator=Service level agreement
|Conformiteitsindicator=Service Level Agreement
|Invalshoek=Functie
|Invalshoek=Functie
|Grondslag=* CIP-netwerk
|Grondslag=* CIP-netwerk

Versie van 6 mei 2021 15:38

Versie 2.0 van 25 januari 2021 van de BIO Thema-uitwerking Huisvesting Informatievoorzieningen is vervangen door versie 2.1 van 29 oktober 2021.
De wijzigingen betreffen met name de uniformering van objectdefinities en objectnamen in en tussen BIO Thema-uitwerkingen.
Versie 2.1 in PDF-formaat is op de website CIP-overheid/producten gepubliceerd.
Logo ISOR normen (een hangslot met de tekst ISOR norm)

Stelling

De dienstenniveaus zijn onder andere gericht op de aspecten: beschikbaarheid, openstelling, vertrouwelijkheid (zonering) en herstel (disaster recovery).


Bovenliggende principe(s)

Deze norm realiseert het principe Service Level Management via de conformiteitsindicator Service Level Agreement.

Grondslag

De grondslag voor dit principe is CIP-netwerk