ISOR:De aspecten waarop de Service Levels o.a. zijn gericht: verschil tussen versies
ISOR:De aspecten waarop de Service Levels o.a. zijn gericht
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
k (grondslag aangepast) |
k (conformiteitsindicator hersteld) |
||
Regel 6: | Regel 6: | ||
|Status actualiteit=Actueel | |Status actualiteit=Actueel | ||
|Publicatiedatum=2021/01/25 | |Publicatiedatum=2021/01/25 | ||
|Redactionele wijzigingsdatum=2021/ | |Redactionele wijzigingsdatum=2021/05/06 | ||
|Beveiligingsaspect=Beleid | |Beveiligingsaspect=Beleid | ||
|Stelling=De dienstenniveaus zijn onder andere gericht op de aspecten: beschikbaarheid, openstelling, vertrouwelijkheid (zonering) en herstel (disaster recovery). | |Stelling=De dienstenniveaus zijn onder andere gericht op de aspecten: beschikbaarheid, openstelling, vertrouwelijkheid (zonering) en herstel (disaster recovery). | ||
|Conformiteitsindicator=Service | |Conformiteitsindicator=Service Level Agreement | ||
|Invalshoek=Functie | |Invalshoek=Functie | ||
|Grondslag=* CIP-netwerk | |Grondslag=* CIP-netwerk |
Versie van 6 mei 2021 15:38
Versie 2.0 van 25 januari 2021 van de BIO Thema-uitwerking Huisvesting Informatievoorzieningen is vervangen door versie 2.1 van 29 oktober 2021.
De wijzigingen betreffen met name de uniformering van objectdefinities en objectnamen in en tussen BIO Thema-uitwerkingen.
Versie 2.1 in PDF-formaat is op de website CIP-overheid/producten gepubliceerd.
De wijzigingen betreffen met name de uniformering van objectdefinities en objectnamen in en tussen BIO Thema-uitwerkingen.
Versie 2.1 in PDF-formaat is op de website CIP-overheid/producten gepubliceerd.
|
Stelling
De dienstenniveaus zijn onder andere gericht op de aspecten: beschikbaarheid, openstelling, vertrouwelijkheid (zonering) en herstel (disaster recovery).
Bovenliggende principe(s)
Deze norm realiseert het principe Service Level Management via de conformiteitsindicator Service Level Agreement.
Grondslag
De grondslag voor dit principe is CIP-netwerk