ISOR:De aspecten waarop de Service Levels o.a. zijn gericht: verschil tussen versies
ISOR:De aspecten waarop de Service Levels o.a. zijn gericht
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
k (Tekst vervangen - 'Status Actualiteit=' door 'Status actualiteit=') |
k (aanpassing naar versie 2.1) |
||
(7 tussenliggende versies door 4 gebruikers niet weergegeven) | |||
Regel 1: | Regel 1: | ||
{{# | {{#element: | ||
|ID= | |Elementtype=Norm | ||
|ID=HVI_B.06.03 | |||
|Titel=De aspecten waarop de Service Levels o.a. zijn gericht | |Titel=De aspecten waarop de Service Levels o.a. zijn gericht | ||
|Versieaanduiding=2.1 | |||
|Versieaanduiding= | |||
|Status actualiteit=Actueel | |Status actualiteit=Actueel | ||
|Publicatiedatum=2021/10/29 | |||
|Publicatiedatum= | |Redactionele wijzigingsdatum=2021/11/16 | ||
| | |||
|Beveiligingsaspect=Beleid | |Beveiligingsaspect=Beleid | ||
|Stelling=De dienstenniveaus zijn onder andere gericht op de aspecten: beschikbaarheid, openstelling, vertrouwelijkheid (zonering) en herstel (disaster recovery). | |||
|Conformiteitsindicator=Service Level Agreement | |||
|Invalshoek=Functie | |Invalshoek=Functie | ||
| | |Grondslag=* CIP-netwerk | ||
| | |Heeft bron=BIO Thema Huisvesting Informatievoorziening | ||
|Realiseert=ISOR:Service Levelmanagement | |||
|Heeft ouder=ISOR:Service Levelmanagement | |Heeft ouder=ISOR:Service Levelmanagement | ||
}} | }} |
Huidige versie van 16 nov 2021 om 12:51
Versie 2.0 van 25 januari 2021 van de BIO Thema-uitwerking Huisvesting Informatievoorzieningen is vervangen door versie 2.1 van 29 oktober 2021.
De wijzigingen betreffen met name de uniformering van objectdefinities en objectnamen in en tussen BIO Thema-uitwerkingen.
Versie 2.1 in PDF-formaat is op de website CIP-overheid/producten gepubliceerd.
De wijzigingen betreffen met name de uniformering van objectdefinities en objectnamen in en tussen BIO Thema-uitwerkingen.
Versie 2.1 in PDF-formaat is op de website CIP-overheid/producten gepubliceerd.
|
Stelling
De dienstenniveaus zijn onder andere gericht op de aspecten: beschikbaarheid, openstelling, vertrouwelijkheid (zonering) en herstel (disaster recovery).
Bovenliggende principe(s)
Deze norm realiseert het principe Service Level Management via de conformiteitsindicator Service Level Agreement.
Grondslag
De grondslag voor dit principe is CIP-netwerk