ISOR:De aspecten waarop de Service Levels o.a. zijn gericht: verschil tussen versies

Uit NORA Online
ISOR:De aspecten waarop de Service Levels o.a. zijn gericht
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
k (Tekst vervangen - 'Status Actualiteit=' door 'Status actualiteit=')
k (aanpassing naar versie 2.1)
 
(7 tussenliggende versies door 4 gebruikers niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
{{#Element:
{{#element:
|ID=Huisv_B.06.03
|Elementtype=Norm
|ID=HVI_B.06.03
|Titel=De aspecten waarop de Service Levels o.a. zijn gericht
|Titel=De aspecten waarop de Service Levels o.a. zijn gericht
|Elementtype=Norm
|Versieaanduiding=2.1
|Versieaanduiding=0.95
|Status actualiteit=Actueel
|Status actualiteit=Actueel
|Redactionele wijzigingsdatum=19 okt 2017
|Publicatiedatum=2021/10/29
|Publicatiedatum=19 okt 2017
|Redactionele wijzigingsdatum=2021/11/16
|Heeft bron=BIO Thema Huisvesting Informatievoorziening
|Beveiligingsaspect=Beleid
|Beveiligingsaspect=Beleid
|Stelling=De dienstenniveaus zijn onder andere gericht op de aspecten: beschikbaarheid, openstelling, vertrouwelijkheid (zonering) en herstel (disaster recovery).
|Conformiteitsindicator=Service Level Agreement
|Invalshoek=Functie
|Invalshoek=Functie
|Stelling=De Service Levels zijn onder andere gericht op de aspecten: beschikbaarheid, openstelling, disaster recovery, vertrouwelijkheid (zonering).
|Grondslag=* CIP-netwerk
|Conformiteitsindicator=service level agrreement
|Heeft bron=BIO Thema Huisvesting Informatievoorziening
|Realiseert=ISOR:Service Levelmanagement
|Heeft ouder=ISOR:Service Levelmanagement
|Heeft ouder=ISOR:Service Levelmanagement
|Realiseert=ISOR:Service Levelmanagement
}}
}}

Huidige versie van 16 nov 2021 om 12:51

Versie 2.0 van 25 januari 2021 van de BIO Thema-uitwerking Huisvesting Informatievoorzieningen is vervangen door versie 2.1 van 29 oktober 2021.
De wijzigingen betreffen met name de uniformering van objectdefinities en objectnamen in en tussen BIO Thema-uitwerkingen.
Versie 2.1 in PDF-formaat is op de website CIP-overheid/producten gepubliceerd.
Logo ISOR normen (een hangslot met de tekst ISOR norm)

Stelling

De dienstenniveaus zijn onder andere gericht op de aspecten: beschikbaarheid, openstelling, vertrouwelijkheid (zonering) en herstel (disaster recovery).


Bovenliggende principe(s)

Deze norm realiseert het principe Service Level Management via de conformiteitsindicator Service Level Agreement.

Grondslag

De grondslag voor dit principe is CIP-netwerk