De aspecten waarop de Service Levels o.a. zijn gericht
ISOR:De aspecten waarop de Service Levels o.a. zijn gericht /
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
Versie 2.0 van 25 januari 2021 van de BIO Thema-uitwerking Huisvesting Informatievoorzieningen is vervangen door versie 2.1 van 29 oktober 2021.
De wijzigingen betreffen met name de uniformering van objectdefinities en objectnamen in en tussen BIO Thema-uitwerkingen.
Versie 2.1 in PDF-formaat is op de website CIP-overheid/producten gepubliceerd.
De wijzigingen betreffen met name de uniformering van objectdefinities en objectnamen in en tussen BIO Thema-uitwerkingen.
Versie 2.1 in PDF-formaat is op de website CIP-overheid/producten gepubliceerd.
|
Stelling
De Service Levels zijn onder andere gericht op de aspecten: beschikbaarheid, openstelling, disaster recovery, vertrouwelijkheid (zonering).
Bovenliggende principe(s)
Deze norm realiseert het principe Service Level Management via de conformiteitsindicator service level agrreement.
Grondslag
De grondslag voor dit principe is CIP-netwerk