De aspecten waarop de Service Levels o.a. zijn gericht

Uit NORA Online
ISOR:De aspecten waarop de Service Levels o.a. zijn gericht /
Versie door Hasan ALkhatib (overleg | bijdragen) op 16 nov 2021 om 11:51 (aanpassing naar versie 2.1)
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Versie 2.0 van 25 januari 2021 van de BIO Thema-uitwerking Huisvesting Informatievoorzieningen is vervangen door versie 2.1 van 29 oktober 2021.
De wijzigingen betreffen met name de uniformering van objectdefinities en objectnamen in en tussen BIO Thema-uitwerkingen.
Versie 2.1 in PDF-formaat is op de website CIP-overheid/producten gepubliceerd.
Logo ISOR normen (een hangslot met de tekst ISOR norm)

Stelling

De dienstenniveaus zijn onder andere gericht op de aspecten: beschikbaarheid, openstelling, vertrouwelijkheid (zonering) en herstel (disaster recovery).


Bovenliggende principe(s)

Deze norm realiseert het principe Service Level Management via de conformiteitsindicator Service Level Agreement.

Grondslag

De grondslag voor dit principe is CIP-netwerk