Kernwaarden van Dienstverlening: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
(filter op alleen concept&actueel) |
k (kernwaarden voor -> van) |
||
Regel 1: | Regel 1: | ||
Onderdeel van [[Vernieuwing NORA-uitspraken 2020]]. Nog in concept. | Onderdeel van [[Vernieuwing NORA-uitspraken 2020]]. Nog in concept. | ||
We definiëren Kernwaarde | We definiëren 'Kernwaarde van dienstverlening' als: | ||
:'' {{#show:Kernwaarde|?Elementtypedefinitie}}'' | :'' {{#show:Kernwaarde|?Elementtypedefinitie}}'' | ||
Versie van 20 nov 2020 21:04
Onderdeel van Vernieuwing NORA-uitspraken 2020. Nog in concept.
We definiëren 'Kernwaarde van dienstverlening' als:
- Fundamentele overtuigingen, gebaseerd op maatschappelijke waarden, waar overheidsdienstverlening aan moet voldoen. NORA Kernwaarden van Dienstverlening vormen een verbindende functie tussen beleid en het in samenhang ontwerpen en leveren van overheidsdiensten. Kernwaarden helpen om uit te leggen vanuit welke maatschappelijke waarden de overheid haar diensten aanbiedt aan burgers en bedrijven. Het contact tussen samenwerkende overheidsorganisaties en de samenleving staat hierbij centraal.