ISOR:Geïnformeerd- identificatie van betrokkene: verschil tussen versies
ISOR:Geïnformeerd- identificatie van betrokkene
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
k (Tekst vervangen - '|Redactionele wijzigingsdatum=16-10-17' door '|Redactionele wijzigingsdatum=16-10-2017') |
k (Tekst vervangen - '|Publicatiedatum=16-10-17' door '|Publicatiedatum=16-10-2017') |
||
Regel 9: | Regel 9: | ||
|Practice=CIP | |Practice=CIP | ||
|Redactionele wijzigingsdatum=16-10-2017 | |Redactionele wijzigingsdatum=16-10-2017 | ||
|Publicatiedatum=16-10- | |Publicatiedatum=16-10-2017 | ||
|Heeft bron=de Privacy Baseline | |Heeft bron=de Privacy Baseline | ||
|Beveiligingsaspect=Uitvoering | |Beveiligingsaspect=Uitvoering |
Versie van 26 dec 2017 22:59
|
Stelling
Wanneer de verwerkingsverantwoordelijke geen gevolg geeft aan het verzoek van de betrokkene, deelt hij deze laatste onverwijld en uiterlijk binnen één maand na ontvangst van het verzoek mee waarom het verzoek zonder gevolg is gebleven en informeert hij hem over de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de AP en beroep bij de rechter in te stellen.
Bovenliggende principe(s)
Deze norm realiseert het principe Kwaliteitsmanagement via de conformiteitsindicator geïnformeerd.
Grondslag