Kernwaarde: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
(categorie Bindende Architectuurafspraken toegevoegd ipv normatieve uitspraken (die niet gedefinieerd was))
 
(12 tussenliggende versies door 4 gebruikers niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
{{#elementtype:
{{#elementtype:
|Kennismodel=Kennismodel NORA
|Kennismodel=Kennismodel NORA
|Elementtype-icoon=Drijfveer.png
|Elementtype-icoon=Kernwaarde.png
|Elementtypedefinitie=Een bestuurlijke ambitie die veranderingen teweegbrengt, motiveert en drijft. Deze drijfveren vinden daarbij hun grondslag in wetgeving en beleidsstukken.
|Elementtypedefinitie=Fundamentele overtuigingen, gebaseerd op maatschappelijke waarden, waar overheidsdienstverlening aan moet voldoen. NORA Kernwaarden van Dienstverlening vormen een verbindende functie tussen beleid en het in samenhang ontwerpen en leveren van overheidsdiensten. Kernwaarden helpen om uit te leggen vanuit welke maatschappelijke waarden de overheid haar diensten aanbiedt aan burgers en bedrijven. Het contact tussen samenwerkende overheidsorganisaties en de samenleving staat hierbij centraal.
|Elementtypecategorie=Basiswaarden voor dienstverlening
|Elementtypecategorie=Kernwaarden van dienstverlening
|Elementtypeoverigecat=Normatieve uitspraken
|Elementtypeoverigecat=Bindende Architectuurafspraken
|Elementtypeopmaaksjabloon=Standaardelementopmaak
|Elementtypeopmaaksjabloon=Kernwaarde
|Paginanaam=Basiswaarde
}}
}}
{{#elementtypeproperties:
{{#elementtypeproperties:
|Kennismodel=Kennismodel NORA
|Kennismodel=Kennismodel NORA
|Elementtype-eigenschappen=ID, Beschrijving, Status actualiteit, Status toelichting
|Elementtype-eigenschappen=ID, Omschrijving, Toelichting, Status actualiteit, Status toelichting,Afbeelding,versieaanduiding
}}
}}
{{#elementtyperelation:
{{#elementtyperelation:
Regel 20: Regel 19:
|Kennismodel=Kennismodel NORA
|Kennismodel=Kennismodel NORA
|Elementrelatie=Vindt grondslag in
|Elementrelatie=Vindt grondslag in
|Eindpunten=Beleidskader,Bron
|Eindpunten=Beleidskader, Bron
}}
}}
{{#elementtyperelation:
{{#elementtyperelation:
|Kennismodel=Kennismodel NORA
|Kennismodel=Kennismodel NORA
|Elementrelatie=Motiveert
|Elementrelatie=Motiveert
|Eindpunten=Doel (2020),
|Eindpunten=Doel (2020)
}}
}}
{{#elementtyperelation:
|Kennismodel=Kennismodel NORA
|Elementrelatie=Is gerelateerd aan
|Eindpunten=Kernwaarde
}}
{{#elementtypefooter:}}

Huidige versie van 30 nov 2022 om 17:22

Kennismodel
:
Definitie
:
Fundamentele overtuigingen, gebaseerd op maatschappelijke waarden, waar overheidsdienstverlening aan moet voldoen. NORA Kernwaarden van Dienstverlening vormen een verbindende functie tussen beleid en het in samenhang ontwerpen en leveren van overheidsdiensten. Kernwaarden helpen om uit te leggen vanuit welke maatschappelijke waarden de overheid haar diensten aanbiedt aan burgers en bedrijven. Het contact tussen samenwerkende overheidsorganisaties en de samenleving staat hierbij centraal.
Toelichting op formulier
:
Overige categorieën
:
Opmaaksjabloon
:
Bron
:
Verwijzing
:
Eigenschap voor begrippenlijst
:
Automatische paginanamen
:

Toegestane eigenschappen

Toegestane relaties

Uit kennismodel...
:
Relatietype
:
Toegestane eindpunten
:
Uit kennismodel...
:
Relatietype
:
Toegestane eindpunten
:
Uit kennismodel...
:
Relatietype
:
Toegestane eindpunten
:
Uit kennismodel...
:
Relatietype
:
Toegestane eindpunten
: