Frontoffice: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
(eerste opzet, verplaatst van het katern.) |
(geen verschil)
|
Versie van 27 feb 2013 17:20
{Hier komt een inleidende tekst}
Frontoffice[bewerken]
{Hier komt een korte beschrijving van frontoffice, die ook in de begrippenlijst komt}
Inhoudsopgave[bewerken]
- Principes voor een frontoffice
- Standaarden en bouwstenen voor een frontoffice
- Voorbeelden van frontoffices met slimme architectuur
Principes voor een front-office[bewerken]
Als de frontoffice één gezicht wil zijn voor de burger, moet zij op de hoogte zijn van wat er aan producten te leveren is. Daarnaast moet ze doelmatig zijn, zònder de kwaliteit voor (groepen) burgers te verminderen of diensten onbereikbaar te maken. De onderstaande principes zijn daarom in het bijzonder bij de front-office relevant.
Klik op de naam van een afgeleid principe om te achterhalen welk basispricipe hieraan ten grondslag ligt.