Grafisch overzicht relaties Kernwaarden en Kwaliteitsdoelen met Beleidskaders: verschil tussen versies

Uit NORA Online
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(in overzichten ipv grafische overzichten)
(Versie 64174 van M.M.Vos (overleg) ongedaan gemaakt TEST GESLAAGD)
Label: Ongedaan maken
 
(6 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
{{Review kernwaarden ongestructureerd
<noinclude>{{RFC 2022 ongestructureerd
|Categorie=Overzichten
|Categorie=Overzichten
|ID=1
|ID=1
}}
}}</noinclude>
Hieronder zie je een overzicht van alle [[Kernwaarden van Dienstverlening]] en de bijbehorende NORA [[Kwaliteitsdoelen]], die met een pijl gelinkt zijn naar de [[Beleidskaders]] waar ze op gebaseerd zijn. Deze informatie wordt ook als tabel te bekijken of als csv te downloaden.
__TOC__
Hieronder zie je een overzicht van alle [[Kernwaarden van Dienstverlening]] en de bijbehorende NORA [[Kwaliteitsdoelen]], die met een pijl gelinkt zijn naar de [[Beleidskaders]] waar ze op gebaseerd zijn. Deze informatie is ook als tabel te bekijken of als csv te downloaden, onder het grafische overzicht.
==Grafisch overzicht alle kernwaarden, kwaliteitsdoelen en hun beleidskaders==
==Grafisch overzicht alle kernwaarden, kwaliteitsdoelen en hun beleidskaders==
{{#ask: [[-Motiveert::<q>[[Categorie:Kernwaarden van dienstverlening]]</q>]] [[Status actualiteit::Concept]] OR
{{#ask: [[-Motiveert::<q>[[Categorie:Kernwaarden van dienstverlening]]</q>]] [[Status actualiteit::Concept]] OR
Regel 18: Regel 19:


==Tabel met relaties Kernwaarden en kwaliteitsdoelen met Beleidskaders==
==Tabel met relaties Kernwaarden en kwaliteitsdoelen met Beleidskaders==
Deze tabel is ook beschikbaar als {{#ask: [[-Motiveert::<q>[[Categorie:Kernwaarden van dienstverlening]]</q>]] [[Status actualiteit::Concept]] OR
[[Categorie:Kernwaarden van dienstverlening]] [[Status actualiteit::Actueel]]
|?ID
|?elementtype
|?Vindt grondslag in
|?Motiveert
| format=csv
| headers=show
| mainlabel=-
| link=all
|searchlabel=csv-download
|sep=,
|sort=Elementtype, ID
}}.
{{#ask: [[-Motiveert::<q>[[Categorie:Kernwaarden van dienstverlening]]</q>]] [[Status actualiteit::Concept]] OR
{{#ask: [[-Motiveert::<q>[[Categorie:Kernwaarden van dienstverlening]]</q>]] [[Status actualiteit::Concept]] OR
[[Categorie:Kernwaarden van dienstverlening]] [[Status actualiteit::Actueel]]
[[Categorie:Kernwaarden van dienstverlening]] [[Status actualiteit::Actueel]]

Huidige versie van 29 nov 2022 om 17:19

Afbeelding Publieke review Kernwaarden van Dienstverlening en bijbehorende Kwaliteitsdoelen en Architectuurprincipes

Status
De Gebruikersraad heeft ingestemd met RFC 2022 op 13-9-2022. De wijzigingen zijn ingegaan per 1 januari 2023.
Was onderdeel van publieke review
Terug naar Reviewpagina
Terug naar Scope Review
Type pagina
Overzichten
Meer Overzichten bekijken:
Alle Overzichten uit RFC 2022

Hieronder zie je een overzicht van alle Kernwaarden van Dienstverlening en de bijbehorende NORA Kwaliteitsdoelen, die met een pijl gelinkt zijn naar de Beleidskaders waar ze op gebaseerd zijn. Deze informatie is ook als tabel te bekijken of als csv te downloaden, onder het grafische overzicht.

Grafisch overzicht alle kernwaarden, kwaliteitsdoelen en hun beleidskaders[bewerken]

black: Motiveert

Tabel met relaties Kernwaarden en kwaliteitsdoelen met Beleidskaders[bewerken]

Deze tabel is ook beschikbaar als csv-download.

 IDElementtypeDeze speciale eigenschap maakt deel uit van SmartCore. Gebruik deze eigenschap niet voor andere doeleinden.Vindt grondslag inMotiveert
VertrouwenKWD01KernwaardeOntvankelijk (Doel)
Transparant (Doel)
Verantwoord (Doel)
Privacy (Doel)
Betrouwbaar (Doel)
VeiligKWD02KernwaardeBeschikbaar (Doel)
Vertrouwelijk (Doel)
Integer (Doel)
ToekomstgerichtKWD03KernwaardeDuurzaam (Doel)
Wendbaar (Doel)
Innovatief (Doel)
DoeltreffendKWD04KernwaardeBegrijpelijk (Doel)
Gebundeld (Doel)
Proactief (Doel)
Toegankelijk (Doel)
Overzichtelijk (Doel)
DoelmatigKWD05KernwaardeVindbaar (Doel)
Uniform (Doel)
Noodzakelijk (Doel)
Kostenefficiënt (Doel)